شارژر همراه انکر مدل A1252 PowerCore با ظرفیت 15600 میلی آمپر ساعت

  • تعداد درگاه خروجی:۲ عدد
  • ظرفیت اسمی:15600 ميلي‌آمپر ساعت
  • شارژ سریع:دارد
ادامه مطلبShow less
325,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 16,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر به‌دنبال پاوربانک یا شارژرهای قابل حمل باکیفیت، با سرعت و طول عمر کارکرد طولانی هستید، پاوربانک‌های انکر را می‌توانید حین خرید در اولویت موارد لیست خرید خود قرار دهید. پاور بانک PowerCore 15600 انکر با کد محصول A1252 بیش از هر چیز دیگری به‌خاطر ابعاد بسیار کوچک خود و شارژدهی بالا به‌نسبت ابعادش شناخته شده و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت انحصاری شرکت انکر یعنی PowerIQ و تسریع روند شارژ اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد، پاوربانک PowerCore 15600 دارای ابعادی بسیار کوچک است در حدی که کاملا در کف دست جا می‌شود و این ویژگی پاوربانک نشان‌دهنده‌ی قابل حمل بودن آن است؛ در واقع می‌توان گفت PowerCore 15600 یکی از قابل حمل‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار است. گذشته از ابعاد این محصول، شما می‌توانید تلفن همراه یا تبلت خود را کاملا از صفر تا ۱۰۰ شارژ کنید. همان‌طور که اشاره شد این محصول به فناوری انحصاری انکر یعنی PowerIQ مجهز است که شارژ سریع و هوشمند دستگاه شما را به ارمغان می‌آورد؛ شارژ هوشمند بدین معنی‌ست که پس از تکمیل شارژ، روند شارژ دستگاه شما به شکلی متوقف می‌شود که به باتری صدمه‌ای وارد نشود و از شارژ دستگاه نیز کاهش نیابد. علاوه بر مجهز بودن به PowerIQ، این پاوربانک انکر از VoltageBoost نیز بهره می‌برد که سرعت شارژ دستگاه‌تان را در کنار فناوری PowerIQ چند برابر می‌کند.

پاوربانک PowerCore 15600 انکر با تمامی دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال با کابل USB دارند سازگار است و می‌تواند آنها را شارژ کند؛ علاوه بر این، این پاوربانک با تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های اپل چون iPad نیز سازگاری دارد. اگر قابل حمل بودن و کیفیت ساخت محصولی چون پاوربانک برای‌تان اهمیت دارد، پاوربانک PowerCore 15600 با کد محصول A1252 تحت گارانتی آواژنگ می‌تواند پیشنهادی فوق‌العاده برای شما باشد.

مشخصات پاوربانک
ابعاد22 × 58 × 166 میلی‌متر
وزن341 گرم
ظرفیت باتری15600 میلی آمپر ساعت
جریان خروجی2.4 آمپر / 2.4 آمپر
ولتاژ خروجی / ورودی5 ولت
جریان ورودی2 آمپر
تعداد درگاه خروجیدو عدد
نوع درگاه خروجیUSB
جنس بدنهپلاستیک
نشانگر LED*
سایر مشخصات دستگاهدارای یک کلید برای روشن وخاموش پاور بانک / دارای تکنولوژی شارژ سریع Power QI / قابلیت 5 مرتبه شارژ کردن باتری یک آیفون 6 و بیش از یک مرتبه شارژ باتری یک آی پد ایر 2 / انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها / قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان / مجموع دو خروجی 4.8 آمپر
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم