سوالات متداول

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.
 
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

چه اشکالی‌ دارد که هنگام ثبت نام از نام مستعار استفاده کنم؟ 
جهت دریافت کالا پس از خرید و همچنین دریافت وجه کالا پس از فروش استفاده از نام مستعار باعث بروز مشکل در سیستم بانکی و همچنین سیستم پستی می شود. بنابر این هنگام ثبت نام، نام و نام خانوادگی خود را با پیشوند و پسوند و به صورت کامل در سیستم وارد نمایید. در صورتی که قبلا ثبت نام با نام مستعار انجام داده اید از طریق حساب کاربری خود نسبت به تصحیح نام و نام خانوادگی و آدرس اقدام نمایید.
 
شما از اطلاعات شخصی من به چه صورت استفاده می نمایید؟ آیا این اطلاعات را در اختیار سایرین قرار می‌دهید؟ 
اطلاعات شخصی شما فقط در اختیار سه سنتر بوده و برای سایر کاربران قابل مشاهده نمی باشد.
فقط پس از خرید نشانی و نام شما در اختیار طرف مقابل قرار می گیرد تا بتواند کالا را ارسال نماید.
 
آیا می ‌توانم چند حساب کاربری در سه سنتر داشته باشم؟
تا زمانی که در سه سنترتخلفی نکرده اید می توانید چند حساب داشته باشید. بیاد داشته باشید درصورت تخلف تمام حسابهای شما مسدود میگردند.
 

ثبت و پیگیری سفارش

چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت سه سنتر، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت سه سنتر با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا برای خرید از سه سنتر، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
بله،درصورت موجود نبودن کالا شما می توانید درخواست سفارش خود را از ازطریق ارسال ایمیل به info@3center.irویا تماس با شماره تلفن 09127596355 اعلام بفرمایید ودر اسرع وقت سه سنتر پاسخگو شما خواهد بود.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بلی،اما توصیه میشود به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏ سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

 

کالاهای عرضه شده در سه سنتر


برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بخش تولید محتوای سه سنتر تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در سه سنتر دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت سه سنتر با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

آیا کالاهای عرضه شده در سایت سه سنتر اصلی، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟
کلیه کالاهای عرضه شده در سه سنتر اصلی، نو و پلمپ شده هستند و به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی و کارکرده ارائه نمی‌‏کند. لازم به ذکر است بسیاری از کالاها توسط شرکت سازنده یا توزیع کننده منطقه‏‌ای به صورت پلمپ شده عرضه نمی‌‏شوند. از این رو جهت اطمینان هرچه بیشتر از کیفیت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالی در تولید برخی از محصولات سه سنتر اقدام به تست و کنترل اولیه اینگونه کالاها می‏‌کند.

توجه داشته باشید محصولات با گارانتی شرکتی روند گارانتی محصول با شرکت گارانتی کننده میباشد.

 

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

همگی کاربران سه سنتر می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت سه سنتر برای همه کاربران وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش های پرداخت هزینه سفارش مراجعه کنید.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.


ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی سه سنتر از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

 

ارسال سفارشات

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال تمام سفارشات آنلاین و واریز وجه رایگان میباشد.

هزینه ارسال پرداخت در محل به عهده خریدار بوده و هزینه ارسال طبق وزن کلا و مسافت ارسال طبق تعرفه های پستی محاسبه میگردد.


آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از سه سنتر پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از یک روز تا چهار روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات حمل ونقل شهر مقصد مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

 

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش های ارسال سفارش مراجعه کنید.

 

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به سه سنتر به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بلی، امااز آنجا که سه سنتر یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل سه سنتر توصیه نمی شود.

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم