اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare A3161

Anker Flare A316 SoundCore Bluetooth Portable Speaker

  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
  • اتصال دهنده: جک 3.5 میلی‌متری صدا بلوتوث
  • ورودی کارت حافظه: ندارد
  • باتری: دارد
ادامه مطلبShow less
573,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 28,650 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر بلوتوثی SoundCore Flare ساخت کمپانی پرآوازه انکر می باشد. این اسپیکر به واسطه اتصال باسیم و بی سیم می تواند به گوشی موبایل یا تبلت یا دستگاه پخش شما متصل شود. اگر به دستگاه پخش بلوتوثی دسترسی ندارید جای هیچ گونه نگرانی نیست. از طریق پورت ورودی 3.5 میلی متری صدای این اسپیکر و به واسطه داشتن یک کابل صدا می توانید دستگاه خود را به اسپیکر متصل نموده و از پخش موسیقی آن لذت ببرید. این اسپیکر مجهز به یک عدد باتری داخلی قابل شارژ می باشد که شارژ صفر تا صد درصدی آن تنها 3.5 ساعت به طول می انجامد. به ازای هربار شارژ کامل این اسپیکر می توانید از 12 ساعت پخش موسیقی آن لذت ببرید. شارژ این اسپیکر به واسطه پورت Micro USB انجام می پذیرد. در قسمت تحتانی بدنه این اسپیکر یک حلقه LED تعبیه شده است که قابلیت نورپردازی و رقص نور را به این اسپیکر بخشیده است. نورپردازی این اسپیکر با ریتم آهنگ در حال پخش کاملا منطبق می باشد. در صورت فعال بودن این قابلیت، بی شک از مدت زمان پخش این اسپیکر کاسته خواهد شد. برای افزایش عمر باتری اسپیکر خود بهتر است قابلیت نورپردازی آن را خاموش کنید تا به مدت زمان بیشتری بتوانید از پخش موسیقی آن لذت ببرید. در حالت پیش فرض برای این اسپیکر 5 حالت نورپردازی مختلف درنظر گرفته شده است که می توانید الگوی آنرا مطابق سلیقه خود تغییر دهید. برای اعمال تنظیمات در نحوه پخش آهنگ ها و نورپردازی باید به اپلیکیشن اختصاصی این اسپیکر که SoundCore نام دارد مراجعه فرمایید.
اگر اهل شنا کردن و استخر رفتن هستید، به عنوان یک همراه بسیار خوب به این اسپیکر بنگرید. اسپیکر Anker SoundCore Flare طبق استاندارد IPX7 در برابر آب مقاوم می باشد. این اسپیکر می تواند تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت نموده و هیچ آسیبی نبیند.
از نظر کیفیت صدای این اسپیکر باید به این نکته اشاره کنیم که درایورهای 1.75 اینچی نئودیمیمی Full-rannge این اسپیکر به همراه رادیاتورهای Passive آن قادر هستند که صدا را با بیسی عمیق به صورت 360 درجه در محیط پخش نمایند. بیس عمیق این اسپیکر به واسطه پشتیبانی آن از تکنولوژی BassUP حاصل می گردد. برای جشن ها و مهمانی های بزرگ، اگر قدرت صدای این اسپیکر را کافی نمی یابید، تنها کافی است به واسطه اتصال بی سیم بلوتوثی آن را به یک اسپیکر Anker SoundCore Flare دیگر متصل نموده تا بدین ترتیب خروجی صدا را تقویت نمایید. جالب اینجاست که در چنین حالتی، علاوه بر پخش آهنگی یکسان، نورپردازی دو اسپیکر نیز کاملا نظیر هم خواهد بود.

ابعاد15.11 × 8.89 × 8.89 سانتی متر
وزن~ 530 گرم
نوع اتصالبی سیم و با سیم
اتصال دهندهبلوتوث, جک 3.5 میلی متری صدا
توان خروجی کلی6 × 2 وات
مدت زمان شارژ شدن باتری3.5 ساعت
مدت زمان پخشتا 12 ساعت
میکروفون داخلیدارد
امکان پاسخگویی به تماس تلفنیدارد
مقاوم در برابرآب (IPX7) » مقاوم در برابر آب تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه
اپلیکیشن اختصاصیدارای اپلیکیشن اختصاصی Soundcore App برای تنظیمات بیشتر نحوه پخش آهنگ و رقص نور
تکنولوژی های به کار گرفته شدهمجهز به تکنولوژی BassUp
مشخصات ديگردارای 2 عدد درایور 1.75 اینچی نئودیمیم Full Range و 2 عدد رادیاتور Passive - محدوده عملکرد بلوتوث تا 20 متر (66 فوت)
دیگر قابلیت هابا قابلیت پخش صدا در محیط به صورت 360 درجه - دارای چراغ LED و رقص نور ( دارای 5 حالت پیش فرض رقص نور با قابلیت سفارشی شدن )
قابلیت شارژشارژ اسپیکر به واسطه پورت Micro USB انجام می پذیرد
دیگر امکاناتبا قابلیت اتصال همزمان به یک اسپیکر Flare دیگر به منظور تقویت حجم صدا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم