اسپیکر بلوتوثی انکر مدل SoundCore Sport XL

Anker SoundCore Sport XL Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوثی محصول شرکت Anker

بهترین اسپیکر شناخته شده در سایت آمازون از نگاه مشتریان

ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک و ضربه

قابل حمل و سبک با طراحی ظریف و حجم صدای بالا

توانایی پخش مداوم موزیک تا 15 ساعت

توان خروجی :16 وات

اتصال به کلیه دستگاههای هوشمند از طریق بلوتوث تا برد 20 متر

ادامه مطلبShow less
679,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 33,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات
Anker
Anker SoundCore Sport Speaker XL UN
مشکی
2.5 ساعت زمان برای شارز کردن
بی سیم و باسیم
انواع گوشی های اندروید و ios
بلوتوث و جک 3.5 میلی متری
پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.1 برد بلوتوث 10 متر مقاومت در برابر نفوذ آب

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید و موسیقی جزء جدایی ناپذیر زندگی شماست و دوست دارید در هر مکانی که هستید به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش دهید به شما پیشنهاد می کنم که اسپیکر Anker SoundCore Sport Speaker XL UN را که محصول اورجینال کمپانی Anker  می باشد را تهیه کنید .


این اسپیکر با ابعاد کوچک و وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل است و در کیف شما به راحتی جای می گیرد . این اسپیکر از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می کند و با انواع گوشی و تبلت ها سازگار است . لازم به ذکر است که در عین کوچک بودن این محصول دارای صدای قدرتمندی است و دارای دو درایور 8 واتی می باشد . برد بلوتوث این اسپیکر تا 10 متر می باشد و تا 15ساعت می توان از آن برای پخش مداوم موزیک استفاده کرد . این اسپیکر در 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود . باتری این اسپیکر دارای باتری داخلی است . از ویژگی های مهم این اسپیکر این است که دارای میکروفون است و می توانید به تماس های دریافتی خود پاسخ بدهید . برای قطع تماس نیز می توانید کلید پاور را یک ثانیه بفشارید . همچنین می توانید که اهنگ های خود را مدیریت و کنترل کنید . این اسپیکر مقاومت بالایی در برابر آب , شن و ماسه دارد و دارای استاندارد IP67  می باشد . این اسپیکر به خاطر مقاومت بالایش می تواند یک همراه خوب در گردش و مسافرت برای شما باشد . این اسپیکر علاوه بر بلوتوث از طریق جک 3.5 میلی متری هم می تواند به هدفون و یا دستگاه شما متصل شود . در قسمت پشتی اسپیکر یک پورت USB قرار دارد که می توانید به وسیله ی آن گوشی و یا تبلت خود را شارژ کنید. این اسپیکر علاوه بر اینکه می تواند یک اسپیکر قابل حمل باشد می تواند به عنوان یک اسپیکر دسکتاپ هم مورد استفاده قرار گیرد . این اسپیکر در برابر ضربات نیز بسیار مقاوم می باشد .

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم