اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل A3122 Icon

  • سبک و خوش فرم
  • دارای تکنولوژی تقویت باس ™BassUp
  • گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP67
  • مناسب برای استفاده در فضای باز، برف و باران، گرد و غبار، گل و لای، برف و… 
  • پخش فوق العاده طولانی تا 12 ساعت
  • قابلیت جفت شدن بی سیم با یک اسپیکر Icon دیگر
  • امکان استفاده از بند موجود برای اتصال به کوله پشتی یا دوچرخه
ادامه مطلبShow less
1,720,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 86,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر انکر Anker ICON A3122 زیبا و با صدای شفاف یک سیستم صوتی قابل حمل است که دارای ساختاری عالی و مستحکم بوده و می تواند کیفیت صوتی بالایی را ارائه نماید. می توانید با استفاده از این اسپیکر قدرتمند، صدایی با کیفیت فوق العاده و خیره کننده را دریافت کنید که در ابعادی بسیار کوچک فشرده شده است.

شرکت انکر Anker به طراحی، فروش و توسعه قطعات و لوازم الکترونیکی مشغول می‌باشد. این شرکت در زمینه طراحی کابل شارژ و شارژرهای همراه شناخته شده است و اکنون اسپیکرهایی حرفه ای و پیشتاز در هم رده های خود نیز شناخته می شود. این شرکت محصولات خود را از طریق سایت آمازون و وب سایت های منطقه ای برای فروش در دسترس قرار می‌دهد. ارزش این شرکت در حال حاضر برابر 1.45 میلیارد دلار می‌باشد.

 

اسپیکر پرتابل انکر A3122

 

اسپیکر بولوتوثی SoundCore Bluetooth Portable Speaker A3122 Icon مناسب برای طبیعت گردی، ورزش کردن، دوچرخه سواری طراحی شده و همچنین در برابر آب و گرد و خاک بسیار مقاوم است. این محصول توسط بلوتوث به دستگاه شما وصل شده و توانایی پخش 12 ساعت موسقی را دارد و فقط 3 ساعت برای شارژ مجدد زمان نیاز دارد. به دلیل وزن و ابعاد مناسب، حمل و نقل آن آسان است.

اسپیکر Anker Soundcore Icon A3122 با وجود ابعاد کوچک دارای یک درایور بزرگ بیضوی شکل با فناوری Bass up است. تا صدایی شگفت انگیز تولید کند، نهایت توان خروجی که این اسپیکر توانایی تولید دارد، 10 وات RMS است.

به دلیل اینکه این اسپیکر برای طبیعتگردی، ورزش کردن و دوچرخه سواری طراحی شده است، دارای گواهینامه بین المللی IP67 است. بنابراین دیگر نیازی نیست با قرار گرفتن در مکان های مرطوب مانند جنگل، رودخانه و دریا نگران آسیب دیدن اسپیکر خود با خیس شدن آن باشید. همچنین یک دستگیره پلاستیکی قابل باز و بسته شدن نیز برای آن تعبیه شده است تا بتوانید آنرا به دوچرخه و یا وسایل همراه خود متصل کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم