کابل شارژر انکر Anker POWERLINE+ LIGHTNING 6FT

Anker POWERLINE+ LIGHTNING 6FT  A8122H91/21/A1/B1

ادامه مطلبShow less
165,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

Anker یک شرکت قدرتمند آمریکایی است که توسط یکی از کارمندان سابق گوگل در سال 2011 تاسیس شده است و در ابتدا به تولید شارژر و کابل پرداخت اما در ادامه وارد خط تولید انواع محصولات الکترونیکی شده است که با محصولات با کیفیت خود در سالهای اخیر خود را جزء یکی از قدرتمندین شرکت های تولید لوازم جانبی قرار داده است. Anker Powerline Plus lightning Cable 6ft  یکی از محصولات همین شرکت می باشد که برای انتقال داده ها و شارژ تولید شده است.

این کابل انکر دارای 1.83 متر طول می باشد و از طریق لاتنینگ به دستگاه های دارای این پورت متصل می شود و عمل انتقال داده و شارز را انجام می دهد. همچنین این کابل دارای قابلیت Fast Charge می باشد و در صورتی که دستگاه شما نیز مجهز به این قابلیت باشد در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را شارژ می کند. این کابل در مواقع فشار و خم شدگی بسیار مقاوم است و تا 6000 بار در برابر خمش مقاومت می کند. به خاطر اتصالت لیزری در این کابل مقومت بالایی در برابرکشیدگی دارد .این کابل از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و دارای استاندارد mfi  می باشد و همچنین این کابل دارای عمر طولانی است و بسیار بادوام می باشد اگر از کابل های بی کیفیت که در زمان کوتاهی آسیب می بینند خسته شده اید و یک کابل با قابلیت اینکه 24 ساعت به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد را می خواهید  Anker Powerline Plus lightning Cable 6ft بهترین انتخاب برای شماست .

Anker

Anker Powerline Plus lightning Cable 6ft

خاکستری , طلایی , قرمز

1.83 متر

دارای استاندارد mfi مقاومت6000بار در برابر خمش دارای قابلیت شارژ سریع دارای کیف همراه دارای روکش از جنس کولار

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم