شارژر همراه انکر مدل A1260 PowerCore II با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

Anker A1260 PowerCore II 20000 mAh Power Bank

ادامه مطلبShow less
469,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 23,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات
Anker
Anker Power Core II 20000 mah
مشکی
Power IQ Fast Charge
لیتیومی
20000mah
دارای دو پورت USB دارای جریان خروجی 1.5 , 2.0 , 2.4 آمپر دارای جریان ورودی 2.0 آمپر دارای ولتاژ ورودی/خروجی 5.0 ولت

امروزه با جایگاهی که دستگاه های دیجیتال در زندگی ما دارند اکثر مواقع با آن ها مشغول به انجام کارهایمان هستیمو متدوال ترین آن ها گوشی و تبلت است که تقریبا همیشه با ما همراه هستند ولی مشکل عمده ی کاربران اتمام شارز گوشی و وسایل دیگر است و یانکه در مواقعی به برق دسترسی ندارند به همین منظور کمپانی های تولید کننده ی لوازم جانبی و کالاهای دیجیتال اقدام به طراحی و ساخت شارژر های همراه کردند که کمپانی Anker یکی از بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان تخصصی و حرفه ای پاور بانک (شارژر همراه) و کابل های شارژ است نیز با تولید پاور بانک های با کیفیت محبوبیت ویژه ای بین کاربران بدست آورده . از محصولات این کمپانی می شود به Anker Power Core II 20000 mah اشاره کرد که بسیار کاربردی و مفید می باشد .

Anker Power Core II 20000 mah به خاطر وزن کمش و ابعاد کوچکش یک پاور بانک قابل حمل است که دارای ظرفیت 20000 میلی امپر ساعت می باشد . این پاوربانک با انواع گوشی های و تبلت ها و دستگاه های دیجیتال سازگار است . از ویژگی های مهم این محصول این است که دارای قابلیت Fast Charge است و دستگاه شما را در کمترین زمان شارژ می کند . این پاور بانک مجهز به تکنولوژی Power IQ است که متناسب با هر دستگاهی جریان خروجی مناسب آن را ایجاد می کند و این باعث طول عمر دستگاه و پاور بانک می شود . جنس بدنه یاین پاور بانک از پلاستیک فشرده است و مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد . این شارژر همراه دارای 2 پورت USB است که می توانید دو گوشی را به طور همزمان با آن شارژ کنید و در وقت و هزینه صرفه جویی کنید .این پاور بانک دارای ولتاژ ورودی و خروجی 5.0 ولت است و جریان ورودی آن برابر 2 آمپر و جریان خرو.جی 1.5 , 2.0 , 2.4 آمپر می باشد .این پاور بانک مجهز به تکنولوژی Multi Protect  است که به معنای شارژ ایمن است و از دستگاه شما در برابر اتصال کوتاه , اضافه ولتاژ و خطر های احتمالی محافظت می کند .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم