اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل A3145 SoundCore Boost

Anker A3145 SoundCore Boost Bluetooth Portable Speaker

این اسپیکر صدای باکیفیتی تولید میکند.این صدا با قدرت 20 وات به گوش شما می رسد.اصلی ترین قابلیت این اسپیکر  تنظیم باس صدای خروجی میباشد باطری قدرتمند این اسپیکر توانایی 12 ساعت استفاده مداوم را دارداین اسپیکر نسبت به آب مقاومت دارد.همچنین با استفاده از یک پورت USB امکان استفاده به عنوان پاوربانک را داراست.

ادامه مطلبShow less
309,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 15,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید و موسیقی جزء جدایی ناپذیر زندگی شماست و دوست دارید در هر مکانی که هستید به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش دهید به شما پیشنهاد می کنم که اسپیکر Anker SoundCore Boost Speaker را که محصول اورجینال کمپانی Anker  می باشد را تهیه کنید .

این اسپیکر با ابعاد کوچک و وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل است و در کیف شما به راحتی جای می گیرد . ایناسپیکر دارای تکنولوژی Anker BassUp می باشد که طیف وسیعی و متعادلی از صدا می شود . این اسپیکر از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می کند و با انواع گوشی و تبلت ها سازگار است .همچنین این اسپیکر از طریق جک 3.5 میلی متری و NFC  نییز به هدفون و یا دستگاه های دیگر متمصل می شود . لازم به ذکر است که در عین کوچک بودن این محصول دارای صدای قدرتمندی است و توان آن 20 وات می باشد . این اسپیکر دارای استاندارد IPX5 است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است . برد بلوتوث این اسپیکر تا 20 متر می باشد و تا 12 ساعت می توان از آن برای پخش مداوم موزیک استفاده کرد . این اسپیکر در 4-5 ساعت به طور کامل شارژ می شود . باتری این اسپیکر دارای ظرفیت 5200 است و از نوع لیتیوم یونی می باشد . از ویژگی های مهم این اسپیکر این است که دارای میکروفون است و می توانید به تماس های دریافتی خود پاسخ بدهید . برای قطع تماس و مدیریت موزیک نیز کلید هایی بر روی اسپیکر تعبیه شده است . ولتاژ و جریان وروردی این اسپیکر به ترتیب برابر 5.0 ولت و 2.0 آمپر می باشد . این محصول با دستیار های صوتی سیستم عامل های اندروید و ios به خوبی سازگار است . این اسپیکر دارای یک پورت USB است که می توانید از طریق آن گوشی خود را شارژ کنید و از اسپیکر به عنوان پاور بانک استفاده کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم