کوله پشتی شیائومی مدل Urban

Xiaomi Urban Backpack

ادامه مطلبShow less
265,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 13,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کوله پشتی شیائومی مدل Urban یک کوله پشتی مستطیل شکل ۱۴ اینچی با استایلی شیک و مینیمالیستی، مناسب اشخاص باسلیقه است.
این کوله پشتی با وجود ظاهر ساده اش، دارای تعدادی محفظه و جیب خارج از فضای اصلی داخل کیف می باشد که بسیار زیبا و هنرمندانه جاسازی شده اند. درون این جیبها نیز فضا سازی و بخش بندی شده است: مکان های مخصوصی برای قرار دادن تلفن همره، پاور بانک، خودکار، کلید و … و همچنین محفظه مخصوص عینک.
سطح پشت کیف از مواد EPE پوشیده شده تا هنگام حمل طولانی کوله پشتی، احساس راحتی داشته باشید. طراحی ارگونومیک کیف به گونه ایست که حتی پس از یک روز حمل آن، با وجود سنگینی کیف ایجاد خستگی نمی کند.
بافت کیف ۱۰۰% پولیستر بوده و مواد به کار رفته در سطح کوله پشتی شیائومی مدل Urban ضد آب و ضد لک است. اگر هنکام نوشیدن آب و یا نوشیدنی قطراتی بر روی کیف شما ریخت اصلا نگران نباشید، قطرات در کیف نفوذ نکرده و کوله پشتی شما همچنان تمیز باقی خواهد ماند. زیپهای کیف بسیار روان بوده و سر زیپها زیبا و خوش دست است و هنگام کشیده شدن سر نمی خورد.
دسته و بندهای قابل تنظیم کیف از جنس نایلون محکم و با دوام است. فضای داخلی کیف نیز بسیار زیباست. جیب های های فراوانی که درون کیف تعبیه شده است کارایی آن را دو چندان می کند. بخشی از فضای داخل کوله پشتی مناسب لپ تاپ های ۱۴ اینچی طراحی شده و با حضور ۴ لایه از لپ تاپ محافظت می کند. بر روی لایه محافظ این بخش، جیب مخصوص تبلت قرار دارد. بخش بندی های درون کیف با دقت و سلیقه تمام انجام شده است.
ارتفاع این کوله پشتی ۳۹ عرض آن ۳۰ و پهنایش ۱۴ سانتیمتر می باشد.
کوله پشتی شیائومی مدل Urban برای افرادی که عموما گجت های متفاوتی را، در کنار کتاب و لپ تاپ، همراه دارند و به نظم و سلامت وسایل خود اهمیت می دهند،‌ گزینه بسیار مناسبی است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم