دکمه هوشمند دسترسی سریع شیائومی

Xiaomi Mi Smart Quick Button

ادامه مطلبShow less
44,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,200 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دکمه هوشمند دسترسی سریع شیائومی مناسب گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی است. با قرار دادن این وسیله در پورت ۳٫۵ میلیمتری هدفون گوشی می توانید برنامه های مورد علاقه خود را سریعا و به آسانی اجرا کنید.
این گجت به گونه ای طراحی شده که پس از قرارگیری درون پورت، تنها سر آن بیرون می ماند که دقیقا مشابه یک دکمه کوچک است. شما می توانید انواع میانبرها را بدون نیاز به وارد شدن به منوی گوشی موبایل خود با فشردن دکمه اجرا کنید.
تعریف عملکرد دکمه کاملا در اختیار شماست. می توانید برای عکس گرفتن از آن استفاده کنید و یا بازی مورد علاقه خود را اجرا کنید. شما می توانید هر برنامه ای را با فشردن دکمه به سرعت و به آسانی اجرا کنید.
با استفاده از اپلیکیشن امکان تعریف عملکردهای بیشتر مانند دبل کلیک و یا فشردن و نگه داشتن، برای دکمه هوشمند دسترسی سریع شیائومی وجود دارد.
برای استفاده از این گجت کافی است آن را درون گوشی و یا تبلت اندرویدی خود قرار دهید. کلید را فشار داده و از طریق برنامه XiaoMi APP تنظیمات دلخواه را انجام دهید. برای دانلود و نصب نرم افزار QR کد روی بسته بندی را اسکن کنید.
جنس این وسیله از آلومینیوم براق است و به خوبی درون گوشی جای می گیرد. دکمه به شکلی طراحی شده که با ظاهر گوشی کاملا سازگار است و اضافه به نظر نمی رسد. این دیوایس تقریبا از تمام گوشی های اندرویدی که دارای پورت ۳٫۵ میلیمتری هستند مانند Samsung Galaxy S6 Edge Plus ،Samsung Note 5 وHTC وHuawei Mate 7 پشتیبانی می کند.
برای حفظ این وسیله کوچک ۶ گرمی و جلوگیری از گم شدن آن، دکمه همراه با یک قاب سیلیکونی عرضه شده است. این قاب به خوبی بر روی سیم هندزفری فیکس می شود. هنگامی که دکمه هوشمند دسترسی سریع شیائومی را از گوشی جدا می کنید، می توانید آن را درون قاب گذاشته و سپس با خاطری آسوده هدفون را به گوشی متصل کنید. تنوع رنگی قابهای آبی، سبز، قرمز، نارنجی، سفید و مشکی مطابق انواع سلیقه ها ارائه شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم