هدفون شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition

1More Design Piston Basic Edition

  • نوع اتصال: باسیم
  • نوع گوشی: دو گوشی
  • مناسب برای: مکالمه گیمینگ ورزش کاربری عمومی
  • رابط: جک 3.5 میلی‌متری
ادامه مطلبShow less
69,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

همان طور که می دانیم شرکت شیائومی «Xiaomi» در ادامه تولید لوازم جانبی در کنار لوازم هوشمند فعال است. این شرکت با تولید لوازم جانبی با کیفیت، هوشمندانه و طراحی بینظیر در آینده بسیاری از بازار ها را از آن خود می کند. هدفون شیائومی نسخه بیسیک یکی از این لوازم جانبی است که بسیار پر کاربرد است. این هدفون موسوم به هدفون شیائومی مدل بیسیک، یک هدفون ارزان قیمت وبا کیفیت  است.

این محصول نسبت به سایر هدفون های شیائومی از قیمت کمتر و از محبوبیت بیشتری برخوردار است. طراحی این هدفون شیائومی مدل بیسیک بسیار ساده بوده و در عین حال شباهت خاصی به هدفون های ارزان قیمت مشابه در بازار ندارد. این هدفون در ۵ رنگ زیبا تولید شده که می توانید مطابق سلیقه خود آن را انتخاب کنید.

 

طراحی این هدفون

 

طراحی این هدفون به گونه ای است که هیچگاه گره نمی خورد چراکه کابل این هدفون از کیفیت بسیار خوبی و بالایی برخوردار است. همچنین با قرار دادن طولانی مدت درون گوش، ایجاد ناراحتی یا خستگی به شما دست نمی دهد. کیفیت صدای این هدفون واقعاً عالی است.

 

اگر جز طرفداران موسیقی راک یا متال هستید هدفون بیسیک شیائومی مدل بیسیک گزینه بسیار خوبی برای شما است. کاربردی ترین گزینه ای که در این هدفون موجود است، میکروفون و کلیدی است که به شما اجازه می دهد تا برای پاسخگویی به تماس های دریافتی از آن استفاده نمایید. این کلید همچنین برای تعویض موسیقی در حال پخش میز قابل استفاده است.

 

مشخصات فنی

طول کابل این هدفون ۱٫۲۵ متر بوده و وزن آن ۱۴ گرم می باشد. نوع اتصال هدفون  شیائومی نسخه بیسیک، با سیم است و دارای جک ۳٫۵ میلیمتری می باشد. توان خروجی آن ۵ میلی وات و امپدانس آن ۳۲ اهم است. همچنین این هدفون فرکانس پاسخ دهی از ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را پشتیبانی می کند.

 

در کل اگر دنبال یک هدفون داخل گوش «In –Ear» و با قیمت ارزان می گردید پیشنهاد ما به شما این هدفون شیائومی مدل بیسیک می باشد چراکه در قیاس با هدفون های مشابه محصولات دیگر قابلیت های بیشتری دارد.

 

 

مشخصات فنی هندزفری
وزن14 گرم
برندXiaomi
نوع اتصالجک 3.5 میلیمتری
رابطجک 3.5 میلیمتری
NFC
طول کابل1.25 متر
امپدانس32 اهم
فرکانس پاسخگویی20 تا 20 کیلو هرتز
حداکثر قدرت ورودی5mW
سایر مشخصات و توضیحاتطراحی بسیار شیک و ارگونومیک،صدای استریو با بیس بسیار با کیفیت
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم