چند راهی هوشمند Xiaomi Mi Smart Power Strip

 Xiaomi Mi Smart Power Strip

ادامه مطلبShow less
169,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

چندراهی برق هوشمند شیائومی دارای ۶ خروجی برق بوده که سه خروجی آن سازگار با اکثر پریزهای دنیاست و برای اتصال دستگاه هایی که پریز متعارف با سه راهی های ایرانی ندارد، دیگر نیازی به تبدیل ندارید. حداکثر شدت‌ جریان عبوری از این محصول ۱۰ آمپر و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن ۲۵۰۰ وات است.
چندراهی برق هوشمند شیائومی کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد و طراحی زیبا و چشم نوازی دارد. جنس بدنه از پلاستیک ABS سخت و فشرده است که مقاومت بالایی دارد و سه راهی تا دمای بالای صد درجه مقاومت می کند. برای امنیت بیشتر به پوشش محافظ کودک نیز مجهز شده است.

اما ویژگی ای که این سه راهی را متمایز و در معنای کلمه هوشمند کرده است، قابلیت اتصال آن به شبکه ی Wifi می باشد. از طریق اتصال چندراهی برق هوشمند شیائومی به نرم افزار اختصاصی Mi Home می توانید مقطع زمانی خاصی برای فعالیت سه راهی انتخاب کنید و به اصطلاح برای آن تایمر بگذارید تا در زمان معینی خاموش و روشن شود.

امکانات دیگری همچون خاموش روشن کردن سه راهی از راه دور با استفاده از اینترنت و دریافت اطلاعات میزان برق مصرفی و محاسبه ی هزینه برق خروجی از سه راهی از دیگر امکانات جالب و جذاب این سه راهی هوشمند می باشد که به نحوی همتایی در دنیای دیجیتال ندارد. همچنین چندراهی برق هوشمند شیائومی دارای کلیدی لمسی بوده و دارای کابلی به طول ۱٫۵ متر است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم