عینک آفتابی شیائومی Turok Steinhardt مدل SM005-0220

Xiaomi Turok Steinhardt TSS101-2 Sunglasses

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با نزدیک شدن به تابستان، روزهای آفتابی رو به افزایش است و باید به فکر سایه بان بود. استفاده از عینک آفتابی یکی از بهترین انتخابها در روزهای آفتابی است. شاید برای برخی افراد عینک تنها یک وسیله برای زیبایی به حساب آید، ولی همراه داشتن یک عینک آفتابی خوب برای حفظ سلامتی چشم ضروری است.

روزهای آفتابی می تواند مضر باشد. ممکن است احساس کنید گرمای آفتاب شما را نوازش می کند، اما در واقع به صورت نامحسوس به بدن شما آسیب می رساند. به عنوان مثال چشمان ما به طور طبیعی در برابر اشعه UV مقاوم است. ولی با حضور در آفتاب در طی سالها، عدسی چشم آسیب دیده و آسیب پذیر می شود. این امر نقطه شروعی برای بیماری های جدی تر است. عینک آفتابی شیائومی SM005

استفاده از عینک آفتابی مانع از بسیاری بیماری ها می شود، البته در صورتی که از عینک مناسب استفاده کنید. شیائومی پیش از این تجربه موفقی در زمینه ساخت عینک کار با کامپیوتر داشته، که اشعه آبی را فیلتر کرده خستگی چشم را از بین می برد. این بار عینک محافظ در برابر آفتاب ارائه کرده است، ‌و دقیقا همان چیزی است که هنگام بیرون رفتن در آفتاب نیاز دارید.

عینک آفتابی شیائومی برای خانمها و آقایان قابل استفاده است، و با وجود استحکام بسیار، سبک وزن بوده و در برابر خش خوردگی نیز مقاوم است. لنز عینک در رنگهای طلایی،‌ مشکی و آبی تولید شده است.

برند

لوازم جانبی شیائومی

سایر ویژگی ها

ضد اشعه ما وراء بنفش, زیبا و شیک

پل

ساخته شده از سیلیکون نرم

طول دسته

150میلی متر

وزن محصول

18گرم

وزن بسته بندی

230گرم

رنگ

خاکستری, مشکی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم