پایه نگهدارنده دوربین مخصوص دوچرخه شیائومی YI Handlebar Bike Mount

YI Handlebar Bike Mount

ادامه مطلبShow less
99,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر از آن دسته دوچرخه سوارانی هستید  که به ثبت وقایع هیجان انگیز خود علاقه دارند، پایه نگهدارنده دوربین دوچرخه همان وسیله‌ای است که هرگز نباید آن را از دست بدهید. بسیاری از افراد علاقمند هستند در مسیرهای مختلف دوچرخه سواری کنند و به ثبت زیبایی‌های مناظر اطراف بپردازند. شرکت شیائومی برای این افراد وسیله کاربردی و ساده‌ای را طراحی کرده است که می‌تواند همراه خوبی برای فیلم‌ برداری و عکاسی با کیفیت بهتر باشد.

این پایه نگهدارنده دوربین مخصوص دوچرخه که از جنس آلیاژ آلومینیوم است به راحتی روی دسته دوچرخه نصب شده و دوربین فیلمبرداری را حفظ می‌کند. به دلیل جنس ضدخش و ضد زنگ زدگی این پایه نگهدارنده، کاربران برای استفاده از آن در محیط های مرطوب نظیر جنگل و یا در هوای ابری و بارانی مشکلی نخواهند داشت.

پایه نگهدارنده دوربین مخصوص دوچرخه شیائومی YI Handlebar Bike Mount

با توجه به اینکه حفظ تعادل برای دوچرخه سواران اهمیت بسیار زیادی دارد، شیائومی وزن نهایی این پایه نگهدارنده را بسیار کم کرده است. در نتیجه دلیلی برای نگرانی بابت سنگینی این پایه روی دسته دوچرخه وجود نخواهد داشت.

همچنین با نصب این پایه روی دسته دوچرخه از لرزش‌های ناخواسته‌ای که باعث پرش تصویر و کاهش کیفیت فیلم ضبط شده می‌شود جلوگیری به عمل می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این پایه نگهدارنده قابلیت چرخش 360 درجه و تنظیم زاویه آن است. این ویژگی باعث می‌شود دوچرخه سواران ثبت هیچ منظره‌ای را از دست ندهند.

برای نصب آسان پایه روی دسته دوچرخه یک "آلن" همراه با آن در بسته‌بندی محصول وجود دارد. بنابراین برای باز کردن پیچ‌ها و محکم کردن مجددشان مشکلی پیش نخواهد آمد.

لازم به ذکر است این پایه نگهدارنده با دوربین Action YI سازگاری دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم