پاوربانک 20000 میلی امپر 50W شیائومی مدل PB2050SZM

Mi Power Bank Hypersonic 20000mAh 50W

  • تعداد پورت های خروجی: 1 پورت TYPE-C, 2 پورت USB, 3 پورت
  • نشانگر وضعیت باتری: دارد
  • توان خروجی: 50w
  • سوپر فست: دارد
  • ظرفیت: 20000 میلی آمپر
ادامه مطلبShow less
1,900,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 95,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پاوربانک را می‌توان یک باتری قوی قابل حمل دانست که قادر است در موقعیت‌هایی که به پریز برق دسترسی ندارید گجت‌های الکترونیکی شما را شارژ نماید. شرکت شیائومی نیز در تولید و عرضه پاوربانک بسیار خوب عملکرده و تنوع بسیاری از پاوربانک‌ها با ظرفیت و سرعت شارژ متفاوت تولید نموده است. پاوربانک 20000 میلی امپر 50W شیائومی مدل PB2050SZM یکی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است که قادر است به طور همزمان سه دستگاه‌ همچون گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و … را دارد. به عبارتی یک ویژگی منحصر به فرد این پاوربانک این است که می‌تواند به طور هوشمند شدت جریانی که برای هر دستگاه مناسب است را تشخیص دهد و متناسب با آن دستگاه این جریان را تنظیم نماید که این ویژگی باعث میشود این پاوربانک بتواند حتی با گجت‌های ریزی مثل ساعت هوشمند سازگار باشد. علاوه بر این حضور پورت AC که در این دستگاه تعبیه شده است این مزیت را دارد که لپ تاپ و مک بوک را نیز شارژ نماید.

خصوصیات پاوربانک 50W شیائومی مدل PB2050SZM

پاوربانک 20000 میلی امپر 50W شیائومی مدل PB2050SZM همچون مدل‌های دیگر پاوربانکی که توسط شرکت شیائومی تولید شده‌اند با سبک مینیمال طراحی شده است. این پاوربانک در ابعاد 153.5 × 73.5 × 27.5 میلی‌متر و با وزنی حدود 430 گرم است. سر تا سر بدنه این پاوربانک به صورت کاملا یکپارچه پوشانده است. پاوربانک PB2050SZM در ابعاد 153.5 × 73.5 × 27.5 میلی‌متر و با وزنی حدود 430 گرم تولید شده است. این پاوربانک سرامیکی است که از مواد باکیفیت در طراحی و ساخت آن استفاده شده است که موجب خاصیت ضد شوک و مقاوم در برابر دمای آن گردیده است و علاوه بر آن لوکس بودن را القا می‌کند. یک پوشش UV کل بدنه این دستگاه را به صورت یکپارچه احاطه شده است. در کنار بدنه آن کلیدی تعبیه شده است که برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می‌شود. حضور چراغ‌های LED در کنار پورت‌ها قرارداد که وضعیت شارژ را نشان می‌دهند.

پاوربانک 20000 میلی امپر 50W شیائومی مجهز به سه پورت می‌باشد. دو پورت USB-A و یک پورت USB-C که این امکان را فراهم می‌آورد که سه دستگاه را به طور همزمان شارژ نمایید و این مهمترین مزیت این پاوربانک است. هرکدام از دو پورت USB-A توان 22.5 وات دارد. پورت Type-C تعبیه شده در این پاوربانک دو طرفه است بدین معنی که علاوه بر اینکه قادر است دستگاه شما را شارژ نماید، خود پاوربانک نیز از همین پورت شارژ می‌شود. با کمک یک شارژر خوب می‌توانید این پاوربانک را طی 4.5 ساعت فول شارژ کنید. 

مهمترین نگرانی کاربران به هنگام استفاده از پاوربانک آسیب‌هایی است که ممکن است به گجتشان وارد شود. در طراحی و تولید پاوربانک PB2050SZM از چیب‌های هوشمندی استفاده شده است که به دلیل دارا بودن سطوح محافظتی همچون حفاظت از دمای بیش از حد، اتصال کوتاه، ولتاژ ورودی و خروجی بیش از حد، شارژ شدن و تخلیه شارژ بیش از حد، شدت جریان ورودی و خروجی بیش از حد و … شما را از هرگونه نگرانی به دور نگه می‌دار

تعداد پورت های خروجی

1 پورت TYPE-C, 2 پورت USB, 3 پورت

نشانگر وضعیت باتری

دارد

توان خروجی

50w

سوپر فست

دارد

ظرفیت

20000 میلی آمپر

مدل های سازگار

مناسب برای شارژ لپ تاپ ،انواع گوشی معمولی و سوپر فست ، ایرپاد ، ساعت هوشمند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم