اسپيکر بلوتوثي جي بي ال مدل clip2

JBL Clip2 Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
590,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 29,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

اسپیکر های پرتابل مدتی هست که جایگاه خویش را نزد مردم پیدا کرده اند و افراد بسیار زیادی روی به خرید این محصولات دوست داشتنی آورده اند. JBL یک برند معتبر در زمینه تولید این گونه لوازم می باشد که کیفیت محصولات آن بار و بار ها ثابت شده است. هم اکنون این شرکت اسپیکر بلوتوث خود را با نام JBL Clip 2 روانه بازار کرده که با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد طرفدران زیادی را پیدا کرده است.

طراحی و ظاهر، ابعاد و وزن؛ ایده آل

محصولاتی که توسط برند JBL تولید و روانه بازار می شوند معمولا از طراحی و ظاهر بسیار خوبی برخوردار هستند. Clip 2 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می تواند نظر هر شخصی را با هر سلیقه ای به سمت خویش جلب نماید. ابعاد این محصول برابر با 141 x 94 x 42 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 184 گرم می باشد. چنین ابعاد کوچک و وزن مناسبی باعث شده است تا حمل و نقل JBL Clip 2 بسیار آسان باشد و به راحتی در انتها کوله پشتی شما جا خوش کند. طراحی گرد و منحصر به فرد JBL Clip 2 باعث شده است تا آن را یکی از بهترین اسپیکر های بلوتوثی بازار در این بخش بدانیم.

JBL Clip 2

JBL همچنین برای این اسپیکر یک گیره در نظر گرفته است که با استفاده از آن می توانید JBL Clip 2 را به کوله پشتی یا دیگر خود متصل نمایید.

صدا؛ هر آنچه که بخواهید!

وقتی می گوییم JBL یعنی سال ها تجربه در زمینه تولید محصولات صوتی. مگر می شوند چنین برندی یک اسپیکر پرتابل روانه بازار کند که صدا قابل قبولی نداشته باشد؟ JBL Clip 2 دارای یک بلندگو 3 وات می باشد که در محیط های خلوت و کوچک می تواند صدایی فراگیر را ارائه دهد. حجم صدا خروجی نیز کاملا قبول بوده و کیفیت آن با برند JBL تضمین شده است. فرکانس خروجی بلندگو این اسپیکر نیز بین 120 هرتز تا 20 هزار هرتز می باشد که ریزترین صدا ها آهنگ را نیز به گوش شما می رساند.

امکانات ارتباطی؛ مانند همیشه بی نقص

JBL Clip 2 مجهز به بلوتوث نسخه 4.2 می باشد که از طریق آن می توانید یک ارتباط بی سیم و بدون دردسر را تجربه نمایید. استفاده از نسخه 4.2 بلوتوث که 2.5 برابر از نسل قبلی سریع تر است باعث شده است تا حداقل تاخیر ممکن را در پاسخ گویی این اسپیکر شاهد باشیم که در نوع خود بی نظیر بوده و جای تحسین دارد.

اگر علاقه ای به ارتباط بی سیم ندارید و می خواهید یک ارتباط با سیم و بدون تاخیر را تجربه نمایید، کابل AUX برای شما در نظر گرفته شده است. از طریق این کابل که در پشت اسپیکر تعبیه شده می توانید انواع دستگاه های دیجیتالی اعم از گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و... را به این اسپیکر متصل کرده و از صدای بلند و رسا پخش شده از بلندگو JBL Clip 2 لذت ببرید.

کلید ها کنترلی، JBL بیشتر دقت کن!

بر روی بدنه JBL Clip 2 فقط دو کلید برای روشن و خاموش کردن دستگاه و بلوتوث آن در نظر گرفته شده است. این بدان معناست که برای انجام بقیه امور مانند کنترل موزیک، تنظیم صدا و پاسخ گویی به تماس ها ورودی می بایست به منبع پخش خود مراجعه نمایید. با اینکه نبود کلید ها کنترلی دیگر زیاد احساس نمی شود اما با این حال ترجیح می دادیم تا JBL در این بخش سلیقه بیشتری به خرج دهد.

میکروفون؛ یک مکالمه عالی و دلچسب

خوشبختانه JBL Clip 2 مجهز به میکروفون داخلی بسیار با کیفیتی می باشد که از طریق آن می توانید به تماس ها ورودی خود پاسخ داده و با دوستان خود از طریق اسپیکر مکالمه نمایید.

باتری؛ ارضا کننده

باتری در نظر گرفته شده برای JBL Clip 2 از نوع لیتیوم یونی بوده و آن طور که شرکت سازنده اعلام کرده است، با یک بار شارژ کامل می تواند تا 8 ساعت به صورت مداوم همراه شما باشد. این میزان شارژدهی قابل قبول بوده و با استفاده متوسط می توانید نهایتا تا 3 روز از JBL Clip 2 استفاده نمایید.

JBL Clip 2

استاندارد های نظامی؛ دل به آب بزن!

JBL Clip 2 توانسته است گواهینامه IPX7 را کسب نباید که به موجب آن در برابر غوطه ور شدن در آب کاملا مقاوم است. به این ترتیب می توانید JBL Clip 2 را با خیال راحت به استخر ببرید. (دقت کنید که باید درپوش اسپیکر کاملا بسته باشد.)

جمع بندی؛ سنگین و با وقار

در مجموع اسپیکر بلوتوث JBL Clip 2 با توجه به کیفیت صدا، امکانات ارتباطی و صد البته قیمت مناسبی که دارد به یک گزینه ارزشمند برای خرید تبدیل شده است.

چرا اسپیکر بلوتوث JBL Clip 2 گزینه مناسبی برای خرید می باشد؟

- طراحی و ظاهر بسیار زیبا

- ابعاد و وزن مناسب

- دارای گواهینامه IPX7 (مقاوم در برابر غوطه ور شدن در آب)

- صدا با کیفیت و شفاف

- دارای امکانات ارتباطی مختلف

- مجهز به بلوتوث نسخه 4.2

- دارای میکروفون داخلی

- دارای باتری قدرتمند با 8 ساعت شارژدهی در استفاده مداوم

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم