اسپيکر بلوتوثي قابل حمل جي بي ال مدل Go

JBL Go Portable Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
255,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

سالهای زیادی از ورود اسپیکرهای همراه به بازار می گذرد. اسپیکرهایی با ورودی فلش، جک 3.5، مموری،.... . البته اگر به خاطر داشته باشید محصولات قدیمی همه تولیدات شرکتهای چینی و بی کیفیت بودند که در بازار با قیمت ارزان به وفور یافت می شد و البته مهمان چند ماهه ما بیشتر نبودند. بیشتر خرابی آنها از ناحیه باتری و باندها بود. به همین دلیل شرکت های معتبر و قدرتمندی همچون JBL دست به کار شده و محصولات بی نظیری را ارائه کردند تا بازار به سمت سوی ارائه اجناس با کیفیت حرکت کند.

ویژگیها:

  • میکروفن داخلی
  • ارائه شده در هشت رنگ بسیار جذاب
  • طراحی کلاسیک و ساده
  • ورودی صدا از طریق پورت 3.5 و بلوتوث
  • تکنولوژی های حذف نویز و افزایش کیفیت صوت

نقد و بررسی:

از لحاظ طراحی این اسپیکر بر خلاف دیگر اسپیکرهای همراه شرکت JBL، طراحی کاملا تخت و مربع شکل دارد. شاید دلیل این گونه طراحی هماهنگ بودن با انواع سلیقه ها و مناسب برای استفاده در مکان های رسمی باشد.

همانند دیگر اسپیکرهای همراه این محصول برای اتصال از تکنولوژی بلوتوث بهره می برد، البته جک 3.5 میلیمتری آن کار را برای شما آسان تر کرده است، تا بتوانید آن را به لپ تاپ و یا گوشی های فاقد اتصال بلوتوث نیز متصل کنید.

میکروفن داخلی هم که برای هر اسپیکر بلوتوث یک جزء کاملا لازم و ضروری می باشد نیز داخل این محصول گنجانده شده است تا بتوانید به تماس های خود هنگام پخش صدا بدون گوشی، پاسخ دهید. دکمه های بالای محصول نیز وظیفه کنترل صدا و قطع و وصل تماس را بر عهده دارد.

باتری قابل شارژ داخل محصول توانایی پخش موزیک را به صورت مداوم تا 5 ساعت فراهم می کند. استفاده از محصول زمانی آسان تر می شود که شما به سفر رفته و فراموش کرده اید کابل شارژ آن را با خود بردارید. نگران نباشد پورت USB استاندارد آن (Micro USB) قابلیت اتصال به انواع شارژر موبایل را داشته و خیال شما را از نگرانی اتمام شارژ راحت می کند.

و هیچ جای تعجب نیست که این اسپیکر هم همانند تمامی محصولات JBL از تکنولوژی های حذف نویز صدا بهره ببرد تا صدایی کاملا واضح و صاف را پخش کند.

در بین محصولات جبرا می توان بالاترین ترکیب رنگ در این محصول مشاهده می شود. در حقیقت جبرا با ارائه هشت رنگ متفاوت به شما اطمینان می دهد این اسپیکر کلاسیک با میز کار و یا منزل شما کاملا ست باشد. Go در رنگ های قرمز، مشکی، صورتی، زرد، فیروزه ای، آبی، خاکستری و نارنجی رنگ ارائه شده است.

وزن 130 گرمی مطمئناً حمل نقل آن را خیلی آسان می کند بنابراین با تعبیه یک قلاب که درون جعبه محصول قرار داده شده است GO بهترین گجت کم وزن پیک نیک های شما خواهد بود.

چرا این محصول را بخرم؟

JBL با تولید این محصول هرمدل سلیقه ای را به خود مجذوب کرده است. ترکیب رنگ متنوع این محصول در کنار کیفیت ساخت، باتری قدرتمند، ورودی Aux همه با هم در یک طرف و لذت بردن از خرید یک برند معتبر در طرف دیگر وزنه، شما را برای خرید هر اسپیکر همراه دیگری منصرف می کند.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم