اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 4

JBL Flip 4 Speaker

قابلیت اتصال به دستگاهها از طریق بلوتوث

شارژدهی باتری: تا 12 ساعت

مدت زمان شارژ شدن: 3.5 ساعت

ضد آب

توان خروجی: 16 وات

ادامه مطلبShow less
925,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 46,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر پرتابل بی‌سیم جی‌بی‌ال JBL Flip 4 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی JBL است که به عنوان یک اسپیکر پرتابل روانه بازار شده است. این اسپیکر دارای قابلیت اتصال از طریق بلوتوث است که می‌توان از آن بعنوان یکی آسان‌ترین روش‌های اتصال یاد کرد. اسپیکر JBL Flip 4 دارای بدنه‌ای ضدآب است که امکان پخش موسیقی را برای شما حتی در آب نیز فراهم می‌کند.

ویژگی‌ها

  • اتصالات
  • پخش بی‌سیم
  • پخش باسیم
  • مدت زمان پخش
  • گواهی بین‌المللی IPX7
  • تکنولوژی JBL Connect +
  • میکروفون داخلی
  • دستیار صوتی
  • مواد اولیه باکیفیت

ویژگی‌ها

اتصالات

اسپیکر پرتابل JBL Flip 4 دارای دو روش برای اتصال است. از روش‌های اتصال به این اسپیکر می‌توان به روش باسیم و روش بی‌سیم اشاره کرد.

پخش بی‌سیم

اتصال بی‌سیم به این دستگاه از طریق بلوتوث، به صورت مستقیم از منبع صوتی شما امکان‌پذیر است. تنها کافی بلوتوث تعبیه شده درون اسپیکر و منبع صوتی خود را روشن کنید و با لمس نام اسپیکر خود درون فهرست دستگاه‌های فعال، به اسپیکر خود متصل شوید و به پخش موسیقی باکیفیت بپردازید.

پخش باسیم

اسپیکر بلوتوثی JBL Flip 4 دارای ورودی 3.5 میلی‌تری است. این ورودی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با اتصال کابل AUX از منبع صوتی به اسپیکر Flip 4 به پخش موسیقی بپردازید.

مدت زمان پخش

JBL Flip 4 یک اسپیکر قابل حمل بلوتوث‌دار است که منبع تغذیه آن باتری داخلی آن است. باتری داخلی این اسپیکر، یک باتری قابل شارژ لیتیوم‌یونی است که می‌توانید هرزمان که باتری خالی از شارژ شد، با اتصال به برق مستقیم آن را مجددا شارژ نمائید. شما می‌توانید این اسپیکر را به مدت 3.5 ساعت در شارژ قرار دهید تا به طور کامل شارژ شود و به مدت 12 ساعت از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

گواهی بین‌المللی IPX7

گواهی بین‌المللی IPX7، یک گواهی مخصوص درجه‌بندی ضدآب بودن دستگاه‌های الکترونیکی است که اسپیکر Flip 4 دارای IPX7 است. این گواهی به شما تضمین ضدآب بودن JBL Flip 4 را می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید در حالی که اسپیکر خود را در آب غوطه‌ور کرده‌اید نیز به پخش موسیقی بپردازید و از آن لذت ببرید.

تکنولوژی JBL Conncet +

با استفاده از تکنولوژی JBL Connect +، امکان برقراری ارتباط بین شما و 100 اسپیکر JBL دیگز برای شما فراهم می‌کند. اسپیکر JBL Flip 4 نیز دارای این قابلیت است.

میکرفون داخلی

در طراحی اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال Flip 4 از یک میکروفون داخلی استفاده شده است. این میکروفون به شما کمک می‌کند تا اگر در حین پخش موسیقی تماسی دریافت کردید، بتوانید بدون نیاز به خارج کردن تلفن همراه از جیب خود، به تماس خود پاسخ دهید و از مکالمه‌ای شفاف لذت ببرید. همچنین با استفاده از این میکروفون نیز می‌توانید به آسانی به با دستیار‌های صوتی خود ارتباط برقرار کنید.

دستیار صوتی

اسپیکر Flip 4 محصول JBL دارای قابلیت دسترسی به دستیار‌های صوتی “Siri” و “Google Now” را دارد. برای دسترسی به این قابلیت تنها کافی است با نگهداشتن دکمه‌ی Play به دستیارصوتی‌های خود متصل شوید، درخواست‌های خود را اعلام کنید و منتظر جواب آن‌ها باشید.

مواد اولیه باکیفیت

با استفاده از مواد اولیه باکیفیت برای ساخت دستگاهی مقاوم، می‌توانید اسپیکر JBL Flip 4 خود را در هر زمان به هر مکان که مایل هستید حمل کنید و به پخش موسیقی بپردازید.

ابعاد70 × 175 × 68 میلی متر
وزن515 گرم
نوع اتصالبی سیم و با سیم
اتصال دهندهبلوتوث, ورودی 3.5 میلی متری صدا
نسخه بلوتوثبلوتوث نسخه 4.2
توان خروجی کلی16 وات
فرکانس پاسخگویی70 هرتز تا 20000 هرتز
نسبت سیگنال به نویز80 دسی بل
نوع باتریباتری لیتیوم یونی پلیمری قابل شارژ با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت
مدت زمان شارژ شدن باتری3.5 ساعت
مدت زمان پخشتا 12 ساعت
میکروفون داخلیدارد
امکان پاسخگویی به تماس تلفنیدارد
مقاوم در برابرآب (IPX7) » مقاوم در برابر آب تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه
تکنولوژی های به کار گرفته شده+JBL Connect ( برقراری اتصال بی سیم بلوتوثی با صد اسپیکر JBL دیگر که همگی مجهز به این قابلیت می باشند به منظور تقویت حجم صدا )
مشخصات ديگربا امکان دسترسی به دستیار صوتی گوگل و Siri - دارای دو عدد ترنسدیوسر 40 میلی متری و رادیاتورهای Passive دوگانه
دیگر قابلیت هابا قابلیت برقراری اتصال بی سیم بلوتوثی با دو دستگاه هوشمند به طور همزمان
اقلام همراهاسپیکر Flip 4، کابل شارژ Micro USB، دفترچه راهنما
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم