اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme 2

JBL Xtreme 2 Portable Bluetooth Speaker

  • وع اتصال: بی‌سیم و باسیم
  • اتصال دهنده: جک 3.5 میلی‌متری صدا، بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث: 4.2
  • ورودی کارت حافظه: ندارد
  • باتری: دارد
  • پورت USB: دارد
  • میکروفون: دارد
  • رادیو: ندارد
ادامه مطلبShow less
5,090,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 254,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر Xtreme 2 نوعی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل می باشد که ساخت کمپانی پرآوازه JBL است. با همان نگاه اول نیز می توانید نام کمپانی سازنده این اسپیکر را حدس بزنید. در واقع وقتی به تصویر این اسپیکر نگاه می کنید، ظاهر اسپیکر Charge 4 در ذهن شما نقش می بندد که گویی در فتوشاپ تنها ابعادش کشیده تر شده است.

کمپانی جی بی ال برای ساخت این اسپیکر از همان مواد نرم استفاده نموده است تا بدین ترتیب مقاومت اسپیکر در برابر آب طبق استاندارد IPX7 حفظ گردد. درست به مانند اسپیکر Charge 4 دو عدد رادیاتور Passive در دو انتهای اسپیکر تعبیه شده است. در قسمت پایینی این اسپیکر نوعی پایه های کوچک قرار گرفته است که به شما کمک می کند در هر مکان که بخواهید اسپیکر خود را قرار دهید بی آنکه نگران چرخش و حرکت ناخواسته آن باشید.

این اسپیکر به نسبت بزرگ و سنگین است. این اسپیکر 2.4 کیلوگرم وزن داشته و ابعاد آن در حدود 13.2 × 28.8 × 13.6 سانتی متر می باشد. شاید برایتان سوال باشد چگونه باید چنین اسپیکری با چنین وزن و ابعادی را پرتابل و قابل حمل بنامیم ؟
کمپانی جی بی ال دو عدد حلقه فلزی را در بالای این اسپیکر قرار داده است که می توانید بند دوشی مخصوص این اسپیکر را به آن دو حلقه وصل نمایید. به فرض مثال اگر میخواهید اسپیکر خود را به کناره ساحل ببرید به جای اینکه آن را در دست گرفته و حمل کنید، تنها کافی است بند دوشی آن را به دوش انداخته و رهسپار شوید. یک نکته جالب در مورد بند دوشی این اسپیکر این است که در انتهای آن یک قطعه فلزی قرار گرفته است که می توانید از آن به عنوان در بطری بازکن استفاده نمایید.

درست در قسمت بالایی اسپیکر در کنار حلقه های مخصوص بند دوشی، دکمه های پاور و کنترلی این اسپیکر تعبیه شده اند و این در حالی است که تمامی پورت های این اسپیکر در قسمت پشتی بدنه آن به زیر یک درپوش ضدآب قرار گرفته اند.

این اسپیکر به واسطه اتصال بی سیم بلوتوثی می تواند به دستگاه پخش شما متصل گردد. اگر به دستگاه پخش بلوتوثی دسترسی ندارید جای هیچ گونه نگرانی نیست. این اسپیکر مجهز به ورودی 3.5 میلی متری صدا می باشد و تنها به واسطه یک کابل صدای 3.5 میلی متری می توانید دستگاه پخش خود را به آن متصل نموده تا موسیقی همواره جریان داشته باشد. محدوده عملکرد این اسپیکر 30 فوت ( تقریبا 10 متر ) می باشد. لذا در فواصل کمتر از 10 متر انتظار می رود که هرگز اتصال بلوتوثی موجود میان اسپیکر و دستگاه پخش شما قطع نگردد.

اسپیکر بلوتوثی JBL Xtreme 2 به فناوری JBL Connect Plus مجهز می باشد. به واسطه پشتیبانی از این قابلیت، اسپیکر شما قادر است به طور همزمان با بیش از 100 اسپیکر JBL دیگر که همگی نیز به این قابلیت باید مجهز باشند به صورت بی سیم متصل شده تا آهنگی یکسان را به طور همزمان پخش نمایند تا بدین ترتیب خروجی حجم صدا تقویت گردد. البته این قابلیت آن چنان مهم و ارزشمند به حساب نمی آید مگر اینکه شما چندین اسپیکر JBL در منزل داشته باشید که همگی مجهز به این فناوری باشند یا شاید زمانی به کار شما بیاید که خیلی از دوستان و اقوام شما اسپیکرهای بلوتوثی جی بی ال داشته باشند. اون وقته که میتونید مهمونی و جشن خودتون رو باشکوهتر از همیشه برگزار کنید. ناگفته نماند که کیفیت صدای این اسپیکر بسیار شفاف و خوب و بلند بوده که در واقع برای برگزاری یک مهمانی نیازی به اسپیکر دوم نیست.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Xtreme 2 به یک عدد باتری پلیمر لیتیوم یونی قابل شارژ با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که شارژ آن از طریق آداپتور برق AC انجام می پذیرد. در نتیجه متاسفانه برای شارژ این اسپیکر نمی توانید از هیچ نوع کابل USB ای استفاده نمایید. پورت Micro USB موجود در این اسپیکر تنها برای سرویس دهی و خدمات کمپانی در صورت نیاز مورد استفاده قرار گرفته و هیچ کارآیی دیگری ندارد.
کمپانی جی بی ال اذعان می کند که به ازای هر بار شارژ کامل این اسپیکر که تنها 3.5 ساعت به طول می انجامد، می توانید از 15 ساعت پخش موسیقی آن لذت ببرید. این میزان پخش موسیقی در کناره ساحل می تواند خارق العاده باشد. البته به این نکته توجه فرمایید که اگر بخواهید از پورت خروجی USB این اسپیکر که به زیر درپوش ضدآب آن قرار گرفته است استفاده نمایید از مدت زمان پخش موسیقی آن بالطبع کاسته خواهد شد. به هنگامی که شارژ گوشی موبایل شما کم می شود با استفاده از این پورت خروجی USB و عملکرد دوگانه این اسپیکر می توانید به راحتی آن را شارژ نمایید. پس اسپیکر بلوتوثی JBL Xtreme 2 تنها یک اسپیکر ساده ضد آب نیست. این اسپیکر دارای عملکرد پاوربانک نیز می باشد.

اتصالات

اتصال به این اسپیکر پرتابل به‌راحتی توسط بلوتوث صورت می‌گیرد که برای متصل شدن، کافیست بلوتوث دستگاه را روشن کرده و به تلفن یا هردستگاه هوشمند خود متصل کنید. راه دیگر برای اتصال به این اسپیکر، کابل AUX است.

 

باتری و منبع تغذیه

این اسپیکر با 3.5 ساعت شارژ، قادر به پخش موسیقی تا 15 ساعت به صورت مداوم است. در صورتی که به منبع برق دسترسی دارید، می‌توانید اسپیکر را در حالت آداپتور قرار داده و از آن استفاده کنید. در حالت آداپتور قدرت پخش دستگاه بیشتر می‌شود.

 

میکروفون داخلی

زمانی که به اسپیکر متصل هستید اگر تلفن همراهتان تماسی دریافت کند، می‌توانید به تماس خود پاسخ داده و با استفاده از میکروفون داخلی موجود در دستگاه، مکالمه کنید.

 

تکنولوژی JBL Connect +

این تکنولوژی به شما امکان متصل‌شدن به چند اسپیکر Xtreme 2 را می‌دهد و شما می‌توانید با این قابلیت، همزمان از چند اسپیکر موسیقی یکسانی را بشنوید.

 

پورت‌ها

دو عدد پورت USB در این دستگاه قراردارد که می‌توانید از طریق آن‌ها، همزمان 2 دستگاه را شارژ کنید و باتری Xtreme نقش یکپاوربانک را برای شما ایفا کند.

 

IPX7

این محصول دارای گواهی بین‌المللی IPX7 می‌باشد که به شما اطمینان ضدآب بودن بدنه JBL Xtreme 2 را می‌دهد و این قابلیت را به ارمغان می‌آورد که این اسپیکر حتی زمانی‌که آن را بر روی سطح آب غوطه‌ور می‌کنید به پخش موسیقی ادامه دهد.

مشخصات عمومی

سازنده JBL
مدل Xtreme 2

مشخصات فیزیکی

ابعاد 132 × 288 × 136 میلی متر
وزن 2390 گرم

مشخصات فنی

نوع اتصال باسیم و بی سیم
اتصال دهنده جک 3.5 میلی‌متری ، بلوتوث 4.2
توان خروجی کل 40 وات RMS
فرکانس پاسخگویی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز
پورت USB دارد
ورودی میکروفون دارد
خروجی هدفون ندارد
صفحه نمایش ندارد
ریموت کنترل ندارد
رادیو ندارد
قابلیت پاور بانک دارد
افکت های نورانی ندارد
ضد آب می باشد
ورودی کارت حافظه ندارد
مشخصات دیگر پشتیبانی از جی بی ال کانکت پلاس
اقلام همراه بلندگو دفترچه راهنما ، بند رودوشی

مشخصات اسپیکر

تعداد اجزاء اسپیکر 1 عدد
باتری دارد
ظرفیت باتری 10000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری لیتیوم یون
مدت زمان شارژ شدن 3.5 ساعت
مدت زمان پخش 15 ساعت
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم