دستبند mi band 1A شیائومی

دستبند mi band 1A شیائومی

ادامه مطلبShow less
49,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دستبند شیائومی روزانه به حفظ تناسب اندام شما کمک خواهد کرد.

این دستبند کلیه فعالیت های شما را زیر نظر دارد بدین ترتیب مسافتی که طی کرده اید و تعداد گام هایی که برداشته اید و همچنین میزان کالری که سوزانده اید را برای شما  محاسبه و کلیه اطلاعات را  به گوشی همراه شما منتقل میکند. برنامه مختص این دستبند شما را از فعالیت های روزانه خود آگاه میسازد. برنامه منظم ورزشی روزانه شما را به سمت زندگی سالم تر سوق میدهد

ظرفیت باطری داخلی آن بدون 45mAh و در حالت آماده به کار (Standby) تا 30 روز دوام می آورد و نیاز به شارژ مجدد ندارد.
سنسور تشخیض ضربان قلب در بخش زیرین هسته مرکزی دستبند قرار دارد که میتواند ضربان قلب شما را به صورت آنی و زنده رصد کند.
تحرکات هوازی مانند ورزش ایروبیک برای بهبود عملکرد قلب، ظرفیت ریه ها و همچنین کاهش وزن مناسب هستند. دستبند mi band با بهره گیری از سنسور شتاب سنج دقیق با درجه دقت ADI نظامی و کمک نرم افزار Mi Fit نصب شده در گوشی تلفن همراهتان به برنامه ریزی تمرینات شما کمک میکند و شما را برای رسیدن به تناسب اندام مد نظرتان همراهی میکند.
دستبند هوشمند شیائومی بطور هوشمندانه بین دو حالت ردیابی وضعیت تناسب اندام و استراحت سوییچ میکند بنابراین همیشه اطلاعات دقیقی را دریافت خواهید کرد.
با هربار اجرای نرم افزار مخصوص دستیند کلیه اطلاعات ضبط شده از طریق بلوتوث و باصرف انرژی اندک (BLE) به گوشی تلفن شما منتقل میگردد و همواره میتوانید به آخرین اطلاعات ثبت شده دستبند دسترسی داشته باشید.
امکان آمارگیری هفتگی و ماهیانه از فعالیت ها و میزان خواب از ویژگی های نرم افزار دستبند هوشمند شیائومی می باشد. یکی دیگر از امکانات جالب نرم افزار که کمک بسیاری در ترقیب و تشویق کاربر در انجام فعالیت های ورزشی میکند امکان به اشتراک گذاری نتایج ثبت شده با دوستان خود و بالعکس مشاهده عملکرد دوستان می باشد و مقایسه با دیگران می باشد.
با معرفی دستبند شیائومی به دستگاه های سازگار با آن میتوانید بدون نیاز به رسم الگو یا وارد کردن پسورد از گوشی تلفن همراه خود استفاده کنید. دستبند شما میتواند به حساب کاربری شما در سایت شیائومی مرتبط شود و امنیت اطلاعات شخصی شما را افزایش دهد.
داخل دستبند شیائومی یک لرزاننده خفیف تعبیه شده است که برای آگاه سازی شما بکار می آید:
میتوانید از طریق نرم افزار mi Fit از دستبند خود بخواهید که در ساعت مشخصی با لرزش و چراغ های LED چشمک زن شما را آگاه یا بیدار کند و صدایی از موبایلتان نیاید..!!
همچنین میتوانید از آن بخواهید تا در صورت جواب ندادن به تماس ورودی بعد از چند ثانیه (که قابل تنظیم می باشد) شما را با به روش بالا آگاه کند تا دیگری تماس از دست رفته نداشته باشید.
جنس بند این محصول از سیلیکون ضد حساسیت و جنس رویه هسته مرکزی آلیاژی از آلومینیوم می باشد که آزمون مقاوت در برابر اکسید شدن یا زنگ زدگی را با موفقیت گذرانده است. دستبند شیائومی دارای گواهینامه IP67 می باشد بنابراین در برابر ورود آب و گرد و خاک به داخل سنسور هم مقاوم می باشد. از دیگر آزمون هایی که این دستبند گذرانده تست سقوط از ارتفاع 120 سانتیمتری، مقاومت سرما تا دمای -20 و گرما تا +70 درجه سانتی گراد می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم