دوربین نظارتی هوشمند 360 درجه شیائومی Xiaomi Mijia 360° Smart Home IP Camera

Xiaomi Mijia 360° Smart Home IP Camera

ادامه مطلبShow less
630,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 31,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین هوشمند تحت شبکه ۳۶۰ درجه Mijia شیائومی با ظاهر زیبا و جذاب و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای، به شما کمک کی کند تا از طریق اپلیکیشن خانه هوشمند تمامی زوایای منزل خود را به راحتی مشاهده کنید. اکنون می توانید دید بهتری راجع به آنچه اتفاق می افتد داشته باشید، و تمامی افراد خانواده را در یک فریم ببینید.
شیائومی با استفاده از تراشه آمریکایی Ambarella S2LM امکان فیلمبرداری ۱۰۸۰p و ۴x زوم جادویی دیجیتال را فراهم کرده است. شما می توانید تمام جزئیات فیلم را با وضوح بالا و به صورت رنگی مشاهده کنید. لنزهای EVETAR با اعوجاج کم و تکنولوژی LDC قوس کناره های تصویر را شدیدا کاهش می دهد.
دوربین هوشمند تحت شبکه ۳۶۰ درجه Mijia شیائومی با ۶ لنز اپتیکال و روزنه f / 1.8 در شرایط کم نور نیز تصاویری واضح و با کیفیت ارائه می کند.
میکروفون دوگانه موجود در دوربین امکان مکالمه آنلاین را فراهم کرده است. می‌توانید از اپلیکیشن Mi Home استفاده کنید و با خانواده خود زمانی که در مکان دوری هستید، تماس تصویری برقرار نمایید. با وجود فیلتر مادون قرمز دوربین می توانید در تاریکی شب نیز دید خوبی داشته باشید. می توانید همانطور که در تختخواب خود دراز کشیده اید اتاق های دیگر خانه را تحت نظر داشته باشید.
دوربین هوشمند تحت شبکه ۳۶۰ درجه Mijia شیائومی با استفاده از الگوریتمهای پیشرفته آنالیز تصویر، کوچکترین حرکتی را تشخیص داده و به گوشی شما آلارم ارسال می کند تا شرایط را تحت کنترل داشته باشید. همچنین این دوربین هوشمند می‌تواند با بهره گیری از سیستم تشخیص صوت همانند یک دستیار صوتی، به برخی از سخنان شما پاسخ دهد.
دوربین Mijia از کارت حافظه میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. کارت حافظه را درون دوربین قرار داده و آن را روشن کنید. اکنون کافی است اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی را بر روی گوشی دانلود کرده و راه اندازی کنید. این اپلیکیشن با سیستمهای اندرویدی و iOS سازگار است. از تصاویر باکیفیت و امکانات دوربین لذت ببرید.
طراحی ظاهری دوربین بسیار ظریف و جذاب است. لنز وسیع دوربین مقاوم و ضد خش است. ابعاد این دیوایس ۱۱۸×۸۰×۸۰ میلیمتر بوده و ۲۵۰ گرم وزن دارد. درون جعبه این محصول همراه دوربین، آداپتور، کابل و دفترچه راهنما موجود است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم