ماسک شارژی Fresh Air شیائومی

Xiaomi Fresh Air Mask

ادامه مطلبShow less
141,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 7,050 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

امروزه در مناطق شلوغ و شهرهای بزرگ، خصوصا در کشورهای آسیایی با مشکل آلودگی شدید هوا مواجه هستیم. از این رو نیاز به استفاده از ماسکی که آلودگی هوا را فیلتر کند لازم به نظر می رسد. ماسک فیلتردار Purely شیائومی برای همین منظور تولید شده است.

بدنه ماسک از پولیستر باکیفیت ساخته شده است. سمت راست ماسک دارای بخشی شامل فیلتر و فن می باشد. فیلتر ۴ لایه قابل تعویض ماسک ذرات معلق در هوا تا اندازه ۲٫۵ µm را شناسایی کرده و مانع عبور آنها و ورود به دستگاه تنفسی شما می شود. در حقیقت این ذرات برای ریه ها بسیار خطرناک هستند، زیرا سیستم بدنی ما قادر به مقابله با آنها نیست.

فن موجود بر روی ماسک فیلتردار Purely شیائومی به صورت دستی خاموش و روشن شده و دارای ۳ درجه قابل تنظیم است. منبع تغذیه فن یک باتری شارژی است که با هربار شارژ می تواند ۴ تا ۸ ساعت کار کند. شارژ از طریق پورت میکرو USB انجام می شود و برای شارژ می توانید از پاور بانک استفاده کنید.

ماسک فیلتردار Purely شیائومی دارای یک سایز است و به گونه ای طراحی شده که با همه اندازه های صورت فیکس می شود. اندازه ماسک ۷۵×۳۷×۱۲٫۵ میلیمتر بوده و ۵۰٫۵ گرم وزن دارد.

این ماسک در دو رنگ خاکستری روشن و تیره ارائه شده است.

ماسک تنفسی و ضد آلودگی شیائومی این محصول جدید است که از پارچه‌ی پلی استر با کیفیت و تراکم بالا و بصورت دست دوز ساخته شده است. یک فیلتر هوا نیز با توانایی فیلتر ۹۹ درصدی ذرات معلق بسیار ریز (PM 2.5) بر روی این ماسک قرار گرفته است.

Xiaomi Fresh Air Mask

Xiaomi Fresh Air Mask

شیائومی علاوه بر گوشی و گجت های هوشمند در زمینه تولید تجهیزات سلامتی، فعالیت چشمگیر و موفقی داشته است.
یکی از این موارد ماسک فیلتردار با عنوان Xiaomi Purely Mask است. با توجه به افزایش درخواست ها مبنی بر افزایش آلودگی هوا در پکن و دهلی شیائومی اقدام به طراحی و تولید این ماسک فیلتردار کرد. اگرچه با شرایط آب و هوایی کلان شهرهای ایران این وسیله پرکاربردتر از قبل شده است.
این ماسک برخلاف ماسک های پارچه ای بدون فیلتر با حذف و فیلتر ذرات ریز گرد و غبار و آلودگی بهترین کیفیت هوا را ایجاد می سازند. استفاده از فیلتر هوای مجهز به فیلتراسیون ‏ذرات ‏PM 2.5‎‏ و باتری قابل شارژ نشان دهنده ی طراحی هوشمندانه و کاربردی این ماسک است.

Xiaomi Fresh Air Mask

Xiaomi Fresh Air Mask

ظاهری پارچه ای

ماسک فیلتر هوا شیائومی از جنس پارچه پلی استر با بافتی متراکم و با کیفیت ساخته شده است که ساختاری سه بعدی می باشد. این ماسک با وجود داشتن فن، تنها 50.0 گرم وزن دارد.
روی آن یک فن جهت تهویه هوا به کار رفته است که با از بین بردن آلودگی‌ها و ذرات با قطر کمتر از ۲٫۵ میکرون (‏PM 2.5‎)‏ بوده که طبق اطلاعات علمی این ذرات ‏مضرترین آلودگی برای ریه‌های ما است، راندمانی معادل ۹۹ درصد دارد. طراحی این ماسک به گونه ای است که در شرایط مختلف، مانند پیاده روی، بازی کردن و غیره می توان از آن استفاده کرد.

Xiaomi Fresh Air Mask

Xiaomi Fresh Air Mask

ایجاد هوایی پاک

روی این ماسک یک فن بسیار کوچک و یک فیلتر هوای ‏N95‎‏ قدرتمند قرار دارد.‏ با وجود این فن، ابعاد آن کوچک است و صدای فن بسیار بسیار کم است. شما می توانید سرعت فن را روی سطح متفاوت تعبیه شده تنظیم نمایید و یا آن را روشن یا خاموش کنید. علاوه بر این، ماسک ‏فیلتر هوای شیائومی یک کارتریج فیلتر دارد که میزان حجم هوای تنفسی شخص را ذخیره می کند. ‏
فیلتر ‏N95‎‏، شامل ۴ لایه نانوذرات است که بعد از پایین آمدن کیفیتشان، بایستی شارژ شوند.

Xiaomi Fresh Air Mask

Xiaomi Fresh Air Mask

ماسک فیلتر هوای شیائومی مجهزبه یک باتری لیتیوم یونی 550میل آمپر ساعتاست که از طریق یک پورت میکرو ‏USB‏ شارژ می شود. شیائومی اعلام کرده است که باتری آن با یک بار شارژ می‌تواند ۴ ‏الی ۸ ساعت کار کند.‏

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم