هندزفری ریمکس Remax RM-569

REMAX RM-569 in-ear Earphone

ادامه مطلبShow less
89,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هندزفری ریمکس مدل RM-569

هندزفري Remax RM-569 با طراحي فوق‌العاده و زيبايي خيره‌كننده‌ي خود به همراه كيفيت، تجربه‌ي بسيار خوبي را از شنيدن موسيقي با‌ كيفيت برايتان به‌ ارمغان مي‌آورد. همانطور كه مي‌دانيد فلز از مواد اوليه‌اي است كه كيفيت صدا را در هندزفري چند برابر مي‌كند. جنس گوشي‌ها و قسمت‌مياني اين هندزفري از فلز بوده و از قدرت صدای خوبی بهره می برد.

وجود يك ميكروفون در اين هندزفري نويد اين را به شما مي‌دهد كه مي‌توانيد در تماس‌هاي تلفني هم، از هندزفري Remax RM-569 استفاده كنيد. به جهت سهولت در تماس‌ها و كنترل موسيقي 3 دكمه بر روي اين هندزفري تعبيه شده‌است كه از طريق آن‌ها مي‌توان تماس را قطع و وصل، موسيقي را قطع و وصل و شدت صدا را كم و زياد كنيد.

ميكروفوني كه در قسمت مياني هندزفري و بر روي سيم طراحي شده‌است از كيفيت خوبي برخوردار است و انتقال صداي خوبي را براي شما فراهم مي‌كند. طراحي داخل گوشي اين هندزفري باعث شده‌است، صداهاي مزاحم اطراف به گوش شما نرسد و به معناي واقعي از تك‌تك نت‌هاي موسيقي لذت ببريد. همه گوشي‌هايي كه از جك 3.5 ميلي AUX پشتيباني مي‌كنند قادر به اتصال به اين هندزفري هستند. RM-569 توانسته است آزمون‌هاي CE، ROHS، FCC را با موفقيت كامل پشت‌سر بگذارد و نمره‌اي بالا در كيفيت داشته‌باشد.

 

مشخصات REMAX RM-569 :

  • قابليت کنترل صدا و موزيک
  • دارای میکروفن و قابلیت پاسخگویی به تماس
  • راهنماي صوتي
  • امپدانس : 16 اهم
  • پاسخ فرکانسي : 20-20000هرتز
  • حساسيت : 95±3 دسي بل
  • طول کابل : 1.2 متر
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم