آینه ماشین دوربین دار ریمکس REMAX CX 03 Rear View Mirror

849,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 42,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

این آینه دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی می باشد که نمایشگر فیلم های گرفته شده توسط دوربین هاست.Remax CX-03 دارای دو دوربین HD بوده که یکی بر روی قسمت پشتی آینه جلو نصب است و نمای جلوی ماشین را فیلم برداری می کند و آینه دیگر در پشت اتومبیل نصب می شود و از طریق کابل تعبیه شده در جعبه این محصول به آینه جلو متصل شده و شما با استفاده از نمایشگر 4.3 اینچی می توانید به تماشای عقب ماشینتان بپردازید.هر دو دوربین قابلیت عکس و فیلم برداری هستند و مجهز به دید در شب نیز می باشند و نور مناسبی را در هنگام تاریکی به شما ارائه می دهند تا تصویری روشن و شفاف را مشاهده فرمایید.
آینه ریمکس تنها 5 میلیمتر قطر داشته و هر دو لنز نیز واید می باشند ،دوربین عقب قابلیت نمایش زاویه دید 140 درجه ای داشته و دوربین جلو از زاویه دید وسیع تر یعنی 170 درجه ای بهره می برد.دوربین جلو که در پشت آینه قرار دارد قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080p یعنی Full HD را به لطف لنز 12 مگاپیکسلی اش داراست.هر دو دوربین مجهز به سنسور حرکتی اند به گونه ای که در صورت وجود حرکت های مشکوک در اطراف ماشین به صورت خودکار روشن شده و نمایشگر را روشن می کنند و حرکت ها به نمایش گذاشته و فیلم برداری می کنند.
آینه  مذکور دارای پورت USB جهت شارژ خود دوربین و پورت کارت حافظه میکرو بوده که شما می توانید با قراردادن رم در داخل آن فیلم ها و تصاویر گرفته شده را در آن ذخیره کنید این پورت قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت را دارد.در ضمن بر روی بدنه آینه چندین دکمه لمسی تعبیه شده تا بتوانید کنترل کاملی نسبت به این محصول داشته باشید.لازم به ذکر است که آینه دارای میکروفون نیز بوده و قادر است صداهای داخل ضبط کند.
از نقاط مثبت این آینه ،نصب آسان آن بر روی آینه قدیمی اتومبیل است و دیگر دغدغه برای بازکردن آینه قبلیتان ندارید.در ضمن با استفاده از این محصول و دوربین عقب ،می توانید بسیار ساده تر و دقیق تر اتومبیلتان را پارک نمایید.روش نصب دوربین عقب که کاری بسیار ساده است در تصاویر محصول به نمایش کشیده شده است

مشخصات آینه ماشین دوربین دار REMAX CX 03 Rear View Mirror
تعداد دوربین :2 عدد
رزولوشن ویدیو ها :1080P 30F, 720P 30F, 480P 30F
رزولوشن عکس ها :12M / 10M / 8M / 5M / 3M / 1.3M
فرمت ویدیو :MJPEG AVI
فرمت عکس :JPEG
زاویه تحت پوشش دوربین جلو :170 درجه
زاویه تحت پوشش دوربین عقب :140 درجه
سایز صفحه نمایش :4.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش :480 در 272 پیکسل
قابلیت دید در شب :دارد
اسپیکر :دارد
کارت خوان :ساپورت رم میکرو تا 32 گیگابایت
پورت USB :دارد
میکروفون :داخلی
باتری :لیتیوم پلیمری
جریان برای شارژ باتری :5V 1A
دمای قابل تحمل :-30 تا +70 درجه
خروجی ویدیو برای اتصال به صفحه نمایش :دارد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم