دوربین فضای باز WIFI هوشمند پاورولوجی مدل PSOWC360WH

دوربین فضای باز WIFI هوشمند پاورولوجی مدل PSOWC360WH با قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 110 درجه عمودی

ادامه مطلبShow less
3,450,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 172,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با این دوربین می توانید شب و روز مراقب اموال خود باشید. با استفاده از برنامه TUYA می توانید همه چیز دوربین را چک کنید. مقاوم در برابر هوا و مناسب برای نصب DIY، می توانید آن را روی دیوار خارجی نصب کنید تا از ورودی ها و مناطق کلیدی اطراف خانه خود مراقبت کنید. آن را به برق وصل کنید و دیگر نگران شارژ آن نباشید سنسور تشخیص حرکت دارد، حرکات اطراف را تشخیص داده و از طریق برنامه به شما هشدار می دهد. قابلیت گفتگوی دو طرفه امکان تعاملات یکپارچه را برای شما فراهم می کند. میکروفون و بلندگوی تعبیه شده امکان مکالمه زنده را فراهم می کند. دارای سیستم هشدارهای هوشمند است. هنگام دریافت حرکت یا صداهای غیرمنتظره مانند تصادف و خرابی ، هشدارهایی را به تلفن یا آدرس ایمیل شما ارسال می کند. شما از هر اتفاقی که افتاده است برای حفظ امنیت ملک خود صحنه مهمی خواهید گرفت. برای امنیت بیشتر، می توانید فیلم زنده خود را با همسایگان به اشتراک بگذارید. می توانید کلیپ هایی تهیه کنید و آنها را بارگیری کنید تا با افراد دیگر یا پلیس به اشتراک بگذارید، یا حتی یک فیلم کوتاه مدت از کلیپ های طولانی تر ایجاد کنید. وضوح تصویر برای امنیت خانه بسیار مهم است. به همین دلیل است که Powerology WiFi Smart Outdoor 360 تصاویر را Full HD  ضبط می کند تا فیلم های شما در شرایط تاریک یا نور روز شفاف و واضح به نظر برسند. این دوربین می تواند با لنز واید 130 درجه خود، ناحیه بزرگتری را رصد کرده و بیشتر در هر صحنه جا بگیرد. دید در شب میدان دید را برای نمای واضح در هر زمان روشن می کند.

قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 160 درجه عمودی دارای میکروفون و اسپیکر دارای سنسور تشخیص حرکت قابلیت مکالمه صوتی دو طرفه قابلیت دید در شب دارای قابلیت امنیتی (دوربین مدار بسته) وضوح تصویر: 1920 در 1080 فرکانس: 2.4G دید در شب: تا 10 متر حافظه: Micro SD تا 128 گیگابایت میزان قدرت: 5V/1A دوشاخه برق: انگلستان 3 پین
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم