هدفون بی سیم نیا مدل Q1 NEW

335,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 16,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

چندی است که شرکت نیا سری‌های جدیدش را با یک اپلیکیشن عرضه می‌کند که مدل New Q1 یکی از این محولات است. هدفون‌ها انواع مختلفی داشته که شامل رو گوشی، داخل گوشی و قلاب دار می‌گردند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند. این محصولات با استفاده از راه‌های مختلفی با پخش کننده‌ها متصل می‌گردند که استاندارد بلوتوث و جک‌های 3.5 میلی‌متری مهم‌ترین و روتین‌ترین این اتصالات بدون سیم و با سیم می‌باشند. موارد دیگری مانند نوع پوشش گوشی‌ها و شکل ارگونومیک هدفون نیز در این بین دارای اهمیت است که شرکت‌های مختلف هر کدام با توجه به نوع بازاریابی و سلیقه مصرف کنندگان خودان ها را در نظر می‌گیرند.

New Q1 دارای کیفیت و صدای فوق‌العاده‌ای است که دارای بلوتوث می‌باشد به راحتی از طریق امواج بلوتوث با انواع پخش‌کننده‌ها جفت شده و می‌تواند به پخش موسیقی‌های کاربران بپردازد. بر روی هدست سمت چپ این محصول دکمه‌های برای کنترل مدیای در حال پخش و همچنین قطع و وصل تماس موجود می‌باشد که دکمه‌ی قطع و وصل تماس در وسط گوشی و مابقی دکمه‌های کنترلی در کناره‌ها جایگذاری شده‌اند. حداکثر توان ورودی این هدفون 50 وات می‌باشد که میزان توان بالایی برای هدفون می باشد. این هدفون بی‌سیم در مرحله‌ی اول دارای بلوتوث بوده و در کنار آن قابلیت نصب مموری کارت میکرو‌اس‌دی و کابل AUX (جک 3.5 میلی‌متری) و رادیو FM را نیز داراست. بدون شک این محصول با طراحی شیک و زیبای خود در زمان استفاده تداعی کننده‌ی حس فوق‌العاده‌ای می‌باشد. لازم به ذکر است این محصول قابلیت اتصال به بلوتوث دستگاه‌های اندرویدی و برند اپل iOS را نیز داراست و می‌تواند شما را تا 8 الی 10 ساعت در پخش موسیقی مداوم همراهی کند.

این هدفون‌ ساخت شرکت نیا با ورژن بلوتوث 4.2 دارای طراحی ارگونومیک با گوشی‌های چرمی و نیز مجهز به قابلیت حذف کامل صدای اطراف جهت استفاده در محیط‌های پر سر و صدا می‌باشد. هدفون از نوع هدفون‌های روگوشی است. این محصول دوست‌داشتنی از دو درایور صدا با قطر اسپیکر 40 میلی‌متر بهره می‌برد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک مرغوب است و قسمت پشتی کاپ به صورت براق طراحی شده است. بدنه این هدفون به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر ضربات مقاوم بوده و دارای انعطاف بالایی است. قسمت بالایی هدفون از چرم مصنوعی با کیفیت ساخته شده است.

مشخصات فنی
قابلیت Mute
قابلیت کنترل صدا و موزیک
مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقی3 الی 6 ساعت متوالی
مدت زمان پخش در حالت کارت حافظه3 الی 6 ساعت متوالی
قابلیت پخش موسیقی
ورژن بلوتوث4.2
سایر مشخصات و توضیحاتدارای اپلیکیشن با امکاناتی از قبیل کنترل موسیقی و اکولایزر صدا,حداکثر قدرت ورودی:50 وات,قطر درایور: 40 میلی متر,پشتیبانی از ایستگاه‌های رادیویی,دارای کلیدهای کنترل موسیقی,پشتیبانی از کارت حافظه میکرو تا 32 گیگابایت ( فرمت FAT32)
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه3 الی 6 ساعت متوالی
امپدانس32 اهم
مدت زمان شارژ باتری در حالت استند بایتا 48 ساعت
NFC
حساسیت108 دسی بل
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم