اسپیکر بلوتوث حرفه ای Bluetooth Speakers, WIMUUE S27

Bluetooth Speakers, WIMUUE S27

  • 40 وات
  • ضد اب
  • کیفیت صدا عالی
ادامه مطلبShow less
3,299,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 164,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

صدای همه جانبه: مجهز به درایور 4 اینچی با برد کامل و رادیاتور غیرفعال 5 اینچی، صدای کریستالی، باس عمیق و تریبل واضح تر را ارائه می دهد. هر کجا که هستید، موسیقی خود را با صدای استریو قدرتمند، بلندگوهای بلوتوث با میکروفون داخلی دوگانه، با حداکثر صدا تجربه کنید. بر روی صدای بلند اما نه بیس عمیق تمرکز می کند، که هر فضای باز را با صدای نفس گیر پر می کند، سرگرمی در فضای باز در کنار پاسیو یا استخر فراهم می کند و همراهی عالی در حال حرکت است.

-IPX6 و بلوتوث 5.0 ضد آب: این اسپیکر بلوتوث قابل حمل دارای رتبه ضد آب IPX6 است، بنابراین با خیال راحت آن را برای ماجراجویی در فضای باز خود ببرید. بلندگوی بی‌سیم جدیدترین نسخه بلوتوث را با حداکثر برد بی‌سیم 100 فوتی استفاده می‌کند و در عین حال انتقال پایدار را تضمین می‌کند. می توان آن را در عرض 1 ثانیه با هر دستگاه بلوتوثی متصل کرد تا برای هر موقعیتی صدایی مداوم داشته باشد. - اتصال جهانی با فناوری: بلوتوث، کارت TF و 3.5 میلی متر AUX برای گزینه شما. S27 با تمام گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های دارای بلوتوث سازگار است. دوبار فشار دادن دکمه پخش/مکث یک تنظیم صدای باس متعادل یا تقویت شده را فراهم می کند. اسلات کارت TF به شما امکان می دهد کارت micro SD را مستقیماً به بلندگو متصل کرده و صدا را پخش کنید.

-TWS TRUE WIRELESS STEREO: یکی خوب است، اما دوتا حتی بهتر است. برای ترکیبی از صدای استریوی قدرتمند 80 واتی، 2 بلندگو را با هم جفت کنید. هر دو بلندگوی S27 را با هم جفت کنید و از آهنگ‌ها، فیلم‌ها یا بازی‌های محبوب خود لذت ببرید. تضمین رضایت -100٪: به راحتی بلندگوی خود را با کابل USB-C موجود (بدون آداپتور برق متناوب) شارژ کنید. 

اسپیکر ضد آب قابل حمل بلوتوث WIMUUE S27 40 وات TWS با DSP، ساب ووفر، اکولایزر، پاوربانک 8000 میلی آمپر ساعتی، کارت TF سازگار با گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، رایانه ها و سایر دستگاه های دارای بلوتوث. نمای کلی: بلندگوی S27 صدایی بلند و عمیق ارائه می کند. بسیاری از بلندگوهای با وات بالا در بازار وجود دارند که بر روی بیس بسیار عمیق تمرکز می کنند. بلندگوی بصری ما به تولید بیس مناسب و صدای کریستالی اختصاص دارد. بلندگوی 40 واتی ما صدای بلندتر و واضح تری نسبت به سایر اسپیکرهای 40 واتی دارد. پورت USB دارای یک پاوربانک 8000 میلی آمپری برای شارژ دستگاه های شما مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها، آی پدها، دستگاه های بازی و غیره است. همچنین می توانید همزمان با پخش موسیقی، گوشی هوشمند یا تبلت خود را با پورت USB شارژ کنید. یا می توانید دستگاه دیگری را شارژ کنید، در حالی که بلندگو به دستگاه دیگری متصل است. درجه ضد آب IPX6 از بلندگوی شما در برابر پاشیدن شدید و باران محافظت می کند. هنگام قرار گرفتن در معرض نباید از کار بیفتد یا نشت آب را نشان دهد، اما در هنگام غوطه وری نه. می توانید موسیقی خود را از کنار تخت تا کنار استخر بدون هیچ نگرانی با خود ببرید. بلندگوی عالی برای خارج از منزل، چه در حال پیاده روی، در یک گردهمایی باربیکیو، بوگی حیاط خلوت یا ساحل. همچنین می توانید با قرار دادن یک کارت micro SD مستقیماً با درگاه کارت TF موسیقی پخش کنید. ویژگی اصلی این اسپیکر عملکرد TWS (استریو بی‌سیم واقعی) است، که در آن می‌توانید دو بلندگوی S27 را با هم جفت کنید که به یک کانال راست و چپ تبدیل می‌شوند و در مجموع 80 وات صدای قدرتمندی تولید می‌کنند! ساعت های طولانی موسیقی تا 10 تا 16 ساعت با صدای 50 درصد. 6 تا 8 ساعت با صدای 70 درصد و بیش از 3 تا 6 ساعت با حداکثر صدا. آنچه در جعبه وجود دارد: - 1 عدد بلندگوی بلوتوث - 1 عدد بند حمل جدا - 1 عدد کابل شارژ USB-C - 1 عدد کابل صوتی 3.5 میلی متری AUX - 1 عدد کاربر کتابچه راهنمای

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم