چند راهی برق کلومن پلاس مدل KS-2+

  • دارای 3 عدد پریز برق 
  • دارای 6 عدد پورت USB 
  • دارای یک پورت با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 
  • پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 
  • توان 2500 وات
ادامه مطلبShow less
490,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 24,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

برند کلومن پلاس زیر شاخه ای از برند کلومن است که در این برند سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن تعداد محصولات، نیاز به پریز و خروجی‌های برق بیش از قبل در هر خانه‌ای احساس می‌شود. شرکت کلومن پلاس با ساخت چند راهی‌های محافظ برق مجهز به پورت‌های شارژ USB هوشمند  نیاز استفاده از چندین شارژر و پریز برق را برطرف کرده تا محل زندگی یا میز کار شما مرتب تر و زیباتر دیده شود و دسترسی شما برای شارژر دستگاههای مختلف آسوده تر گردد.

  چندراهه‌ی KS-2+ یکی از این محصولات جدید کلومن پلاس است که سه عدد پریز دارد و با دوشاخه یا سه‌شاخه‌های تمام نقاط جهان سازگار است. روی این چندراهی، ۶ پورت USB تعبیه شده است. با استفاده از این پورت‌ها می‌توانید توسط کابل USB به صورت هم‌زمان تبلت، گوشی موبایل، دوربین‌های دیجیتال و دیگر دستگاه‌های برقی را شارژ کنید.

 شدت جریان خروجی ۵ پورت اول که با رنگ قرمز مشخص شده اند  برابر با ۳.۴ آمپر است  که این میزان توسط چیپست هوشمند در این ۵ پورت تقسیم میشود بنابراین شما میتوانید دستگاه خود را که از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی میکند (مانند گوشی های موبایل ُ تبلت و ...) را با سرعت بیشتری شارژ کنید.

پورت دیگری که با  رنگ سبز مشخص شده است  از تکنولوژی Quick Charge پشتیبانی میکند این بدین معناست که شدت جریان خروجی این پورت ۳ آمپر است و شما قادرید دستگاه خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید.

این چندراهی  با انواع گوشی های هوشمند اندرویدی ، آیفون ، انواع تبلت ها  ، دستگاه های پخش موسیقی و دوربین ها سازگاری دارد. همچنین از دستگاه شما در برابر شدت جریان و ولتاژ اضافی ، اتصال کوتاه و ... محافظت میکند.حداکثر شدت‌‌جریان عبوری از این چندراهی10 آمپر و حداکثر توان قابل‌پشتیبانی آن 2500 وات است.

گفتنی است بدنه‌ی این چندراهی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و در برابر حرارت تا ۷۵۰ درجه سانتی گراد مقاوم است.

طول کابل برق آن 2 متر است که این متراژ به صورت استاندارد بوده و به راحتی می توانید در مکان هایی که امکان وصل کردن دستگاه به صورت مستقیم به پریز وجود ندارد و یا تعداد بیشتری به پریز و درگاه یو اس بی نیاز دارید از این وسیله می توانید استفاده کنید.

مشخصات کلی

جنسپلاستیک
وزن کالا379.6
وزن کالا با بسته بندی451
ابعاد کالا17*9.2*3
ابعاد بسته بندی20*9.8*7.2

مشخصات فنی چند راهی

تعداد پریزها3
حداکثر توان قابل پشتیبانی2500 وات
حداکثر جریان انتقالی10 آمپر
ولتاژ ورودی100-250 ولت
پورت USB برای شارژدارد
تعداد پورت USB6
طول کابل2 متر
دکمه روشن و خاموشدارد
محافظ داخلیدارد
پوشش محافظ کودکندارد
مقاوم در برابر دما (آتش سوزی)تا 750 درجه سانتی گراد
مقاوم در برابر رطوبتندارد
مقاوم در برابر گرد و غبارندارد
نشانگر LEDدارد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم