اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور W-KING S19

  • ظرفیت باتری: 2000 میلی‌آمپر ساعت
  • مدت زمان پخش موسیقی: 5 تا 8 ساعت
  • پشتیبانی از کارت حافظه و فلش مموری: بله
  • مقاومت در برابر آب و گردوغبار: دارد - استاندارد IPX7
  • سایر ویژگی‌ها: بلوتوث نسخه 5.0، پشتیبانی از رادیو FM، نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ دستگاه
ادامه مطلبShow less
890,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 44,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی اسپیکر W-King S19 : طراحی

همانند دیگر محصولات خانواده “S” شرکت W-King، اسپیکر بلوتوثی S19 نیز یکی از محصولات ضد آب و مقاوم در برابر ضربه است که به سادگی نمی‌توان از ویژگی‌های آن عبور کرد. دستگاه پیش رو، اندازه‌ای جمع‌وجور دارد و همین طراحی کامپکت در کنار یک بند سیلیکونی مقاوم و محکم باعث شده تا حمل اسپیکر بسیار آسان باشد. همانند محصولات مشابه، کلیدهای مدیریت اسپیکر را در بخش بالایی می‌توان پیدا کرد و پورت‌های مربوط به شارژ، فلش و کارت حافظه نیز در بخش کناری تعبیه شده است.

اما چیزی که طراحی اسپیکر W-King S19 را از محصولات مشابه، متمایز می‌کند، وجود نشانگر LED در بخش جلویی به منظور نمایش میزان شارژ باقی‌مانده دستگاه است. در نتیجه، کاربران به سادگی می‌توانند از وضعیت شارژ اسپیکر مطلع شوند. به موارد بالای باید وزن پایین، مقاومت در برابر آب به واسطه استاندارد IPX7 و مقاومت در برابر ضربه را هم اضافه کرد تا این اسپیکر از هر نظر کامل باشد. توجه داشته باشید که مقاومت این اسپیکر در برابر آب به معنی مقاوم ماندن دستگاه با غوطه‌ور شدن در آب نیست؛ بلکه اسپیکر صرفا در پاشش آب و برخورد با آب می‌تواند ایمن بماند.

مشخصات فنی و کیفیت صدای اسپیکر بلوتوثی W-King S19

در مورد مشخصات فنی باید بگوییم که اسپیکر ضد آب W-King S19 چیزی از رقبا کم نداشته و آخرین امکانات نرم‌افزاری مانند بلوتوث نسخه ۵٫۰ با امکان اتصال از فاصله ۱۰ متری، میکروفون داخلی با امکان پاسخ‌گویی به تماس تلفنی و پشتیبانی از اتصال‌دهنده مختلف مانند جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، فلش مموری و کارت حافظه به دست کاربران می‌رسد. این اسپیکر همچنین از رادیو FM در دامنه فرکانسی ۷۸٫۸ تا ۱۰۶٫۱ مگاهرتز نیز پشتیبانی می‌کند تا به وسیله آن بتوانید از گوش کردن به برنامه‌های رادیویی نیز لذت ببرید.

در مورد کیفیت صدای اسپیکر دبلیو کینگ S19 باید گفت این محصول یکی از بهترین‌ها در میان هم‌رده‌های خود محسوب می‌شود. سازندگان از درایورهای ۴۰ میلی‌متری فول رنج با توان خروجی کل ۱۰ وات استفاده کرده‌اند تا صدایی شفاف و بلند در انتظار خریداران باشد. در تست‌هایی که ما روی این محصول انجام دادیم، حجم صدا، زیاد و در سطح قابل قبولی بود. به علاوه، جزئیات صدا نیز به خوبی شنیده می‌شد. این در حالی‌ست که محصولات مشابه در این بازه قیمتی، عموما فقط صدای‌شان بلند است و نمی‌توانند جزئیات صدا را با وضوح چندان بالایی پخش کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب در مورد این اسپیکر، امکان اتصال هم‌زمان دو نمونه از آن به یک دستگاه و پخش صدا به صورت استریوی واقعی است. برای بهره‌مندی از این ویژگی کافی‌ست دو اسپیکر S19 را خریداری کرده و از صدای بسیار جذاب آن نهایت لذت را ببرید.

باتری اسپیکر دبلیو کینگ مدل S19

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم در مورد این محصول، استفاده از یک باتری قدرتمند ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پخش ۵ تا ۸ ساعت موسیقی (بسته به حجم صدا) است. زمان مورد نیاز برای شارژ این اسپیکر، ۳ ساعت و مدت زمان آماده به کار آن نیز ۳۰۰ ساعت اعلام شده که در نوع خود بسیار عالی‌ست. البته، در این میان نباید از نقش بلوتوث نسخه ۵٫۰ و بهینه بودن آن در مصرف انرژی نیز غافل شد.

مشخصات فیزیکی
نسخه‌ی بلوتوث5
توان خروجی اسپیکر10 وات
قابلیت کنترل صدا و موزیکپنل کنترل موسیقی روی بدنه
مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقیحدود 8 الی 10 ساعت
نوع اتصالبلوتوث | Aux | فلش مموری USB | رم میکرو SD
میکروفوناعلام نشده
امپدانساعلام نشده
ظرفیت اسمی باتری2000 میلی آمپر ساعت
مدت زمان شارژ باتری در حالت استند بایاعلام نشده
NFC
حساسیتاعلام نشده
سایر امکانات و قابلیت هادارای استاندارد IPX6 | پخش استریو | پشتیبانی از قابلیت TWS | پخش موسیقی از طریق رم میکرو SD، فلش مموری USB، کابل AUX و بلوتوث
قطر درایور40 میلی متر
ابعاد182×57×75 میلی متر
وزن400 گرم
مشخصات کلی
ساختار بدنهاعلام نشده
ویژگی‌های نرم‌افزاری
اپلیکیشن
ارتباطات
راديو
سایر ویژگی ها
استاندارد مقاومتIPX6
اقلام همراهکابل microUSB | کابل انتقال صدای AUX | دفترچه راهنما
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم