اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل A3143

Anker A3143 Portable Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
429,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 21,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید و موسیقی جزء جدایی ناپذیر زندگی شماست و دوست دارید در هر مکانی که هستید به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش دهید به شما پیشنهاد می کنم که اسپیکر Anker Premium Stereo Bluetooth Speaker را که محصول اورجینال کمپانی Anker  می باشد را تهیه کنید .

این اسپیکر که دارای وزن کمی است و ابعاد کوچکی دارد به راحتی قابل حمل است و می توانید آن را در کوله پشتی خود قرار دهید و در مکان های مختلف همراه خود داشته باشید . این اسپیکر با توجه به این که کوچک است برعکس ظاهرش صدای بسیار قدرتمندی دارد و محدوده فرکانس آن بین 20 هرتز تا 20کیلو هرتز می باشد که این باعث می شود صدایی شفاف و بدون نقص را بشنوید و تمام قسمت های صدا چه زیر و چه بم به طور کامل به گوش شما برسد. این اسپیکر از دو طریق بی سیم و باسیم می تواند به گوشی و یا دستگاه های دیگر متصل شود . برای اتصال باسیم می توانید از جک 3.5 میلی متری که همراه اسپیکر در جعبه ی آن قرار دارد استفاده کنید و برای بی سیم هم این اسپیکر از بلوتوث نسخه 4.0 پشتیبانی می کند که از این طریق می تواند به آن متصل شوید . برای شارژ کردن اسپیکر از کابل Micro USB که همراه آن است استفاده کنید . این اسپیکر به مدت 8 ساعت قابلیت پخش موزیک دارد . باتری این اسپیکر از نوع لیتیوم یونی است و دارای توان 7 واتی می باشد . برای استفاده ی بهتر و راحت تر از اسپیکر می توانید از دفترچه ی راهنمای آن که همراه آن ارائه می شود استفاده کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم