هدفون بی سیم نیا مدل X10

  • نوع:رو گوشی
  • نوع اتصال:بی سیم و با سیم
  • اتصال:بلوتوث، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، اسلات رم
  • فرکانس پاسخگویی:۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز
ادامه مطلبShow less
365,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 18,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این روز ها افراد زیادی از هدفون یا هدست های بی سیم برای گوش فرا دادن به موسیقی استفاده می نمایند. یکی از پر طرفدارترین و معروف ترین برند تولید هدفون و هدست در ایران، نیا می باشد. این برند با تولید هدفون های ارزان قیمت و در عین حال دارای کیفیت ساخت بسیار بالا، توانست در مدت کوتاه حضور خود در بازار ایران، طرفداران خاص خود را پیدا کند. X10 یک هدفون بی سیم می باشد که توسط برند نیا تولید و روانه بازار شده است.

این هدفون از گوشی های بزرگی بهره می برد که تمام محدوده گوش فرد را پوشش می دهد و از ورود صدا های مزاحم محیط، ممانعت به عمل می آورد. فرکانس پاسخگویی این هدفون بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز بوده و امپدانس آن برابر با ۳۲ اهم می باشد.

این هدفون از بلوتوث نسخه ۴٫۲ بهره می برد که عملکرد بسیار سریعی داشته و کوچکترین تاخیری در عملکرد آن مشاهده نمی شود. صدای بسیار بلند و در عین حال با کیفیتی که از گوشی های این محصول خارج می شود، نوید بخش این موضوع است که اوقات خوشی را در هنگام گوش فرا دادن به موسیقی برایتان فراهم می کند.

NIA X10 علاوه بر بلوتوث از جک ۳٫۵ میلیمتری صدا و اسلات رم نیز پشتیبانی می نماید. از دیگر امکانات این هدفون می توان به رادیو و میکروفون اشاره کرد که به کمک آن می توانید یک مکالمه خوب و با کمترین نویز ممکن را نیز تجربه نمایید.

همچنین این هدفون دارای یک نرم افزار اختصاصی می باشد که با نصب آن می توانید کنترل کاملی بر روی اکولایزر داشته باشید.

NIA X10 دارای یک باتری ۲۵۰ میلی آمپر می باشد و به موجب گواهینامه IPX4 در مقابل پاشش آب کاملا مقاوم است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم