شارژر وایرلس کلومن پلاس مدل KCH-1+ PD

  • پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 
  •  پشتیبانی از فناوری USB PD
  • توان 57 وات
  • امکان شارژ دستگاه‌های بزرگتری مانند لپ‌تاپ، پهپاد(دِروُن-Drone)، و لوازمِ خانگیِ هوشمند و ....
  • دارای صفحه نمایشگر LED
ادامه مطلبShow less
845,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 42,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

مدت زیادی از عرضه شارژهای بی‌سیم نمی‌گذرد اما نرخ استفاده از آن‌ها در حال افزایش است. شاید مهم‌ترین ویژگی شارژرهای بی‌سیم این باشد که شما را از قید و بند کابل‌های شارژ، رها کنند اما باید توجه داشت که بازهم کابلی برای اتصال پد شارژر به برق شهری باید وجود داشته باشد. برای انجام شارژ بی‌سیم، سه عامل باهم همکاری می‌کنند. این سه عامل عبارت‌اند از: گوشی یا وسیله دیگری که قابلیت دریافت شارژ بی‌سیم را داشته باشد، پد شارژ یا محلی که گوشی باید روی آن قرار بگیرد و شارژری که انرژی الکتریکی موردنیاز را تامین کند. شارژر بی سیم کلومن پلاس مدل KCH-1+ یکی از شارژرهای بی‌سیمی است که با آن می‌توانید به‌راحتی تبلت‌های مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم را شارژ کنید. این شارژر از دو قسمت تشکیل شده است قسمت اول بخش بالایی این شارژر است که پد شارژ بی سیم است  و دارای یک چراغ است که همیشه روشن میباشد کافیست موبایل یا تبلت خود را که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی میکند در این قسمت قرار دهید تا با توان ۱۰ وات شارژ شود.
قسمت دوم این دستگاه که جزو مزیت های این دستگاه به حساب میآید قسمت پورت های خروجی است . درواقع از این دستگاه مانند یک هاب میتوان استفاده کرد تا علاوه بر شارژ بی سیم یک موبایل ، دستگاه های دیگر خود را توسط سیم شارژر، شارژ کنید.
کانکتور های استفاده شده بر روی دستگاه  عبارت اند از دو خروجی USB 3.0 و یک خروجی USB C  . خروجی اول USB در این دستگاه از قابلیت شارژ سریع QC3 پشتیبانی میکند و امکان شارژ سریع را به شما میدهد. خروجی پورت دوم USB برابر ۵ ولت و شدت جریان  ۲.۴ آمپر است و اما مهمترین پورت خروجی این دستگاه پورت سوم است که از نوع USB-C است و خروجی ای برابر با ۱۸ وات در اختیار شما قرار میدهد و از فناوری PD پشتیبانی میکند  با استفاده از فناوریِ شارژِ فوقِ سریعِ Power Delivery، قادر خواهیدبود دستگاه‌های بزرگتری مانند لپ‌تاپ، پهپاد(دِروُن-Drone)، و لوازمِ خانگیِ هوشمند را با ایمنی و سرعتِ بسیار بالا شارژ کنید..و در نهایت ۵۷ وات حداکثر خروجی این شارژر است.
بر روی این دستگاه یک صفحه نمایشگر LED دیده میشود که دو عدد را نمایش میدهد ، عدد اول نمایشگر میزان ولتاژ و شدت جریان پورت اول و عدد دوم نمایشگر میزان ولتاژ و شدت جریان پورت دوم است.این شارژر با انواع گوشی های هوشمند اندرویدی ، آیفون ، انواع تبلت ها  ، دستگاه های پخش موسیقی و دوربین ها سازگاری دارد. همچنین از دستگاه شما در برابر شدت جریان و ولتاژ اضافی ، اتصال کوتاه و ... محافظت میکند

مشخصات کلی

جنسPC
وزن کالا406.5
وزن کالا با بسته بندی638.6
ابعاد کالا10*8.7*9
ابعاد بسته بندی16*16*9.5

مشخصات فنی شارژر وایرلس

طول کابل150 سانتی متر
ولتاژ ورودی100-240 ولت
ولتاژ خروجی5 ولت
شدت جریان خروجی12 آمپر
توان خروجی56 وات
تعداد درگاه خروجی3
نوع درگاه خروجیUSB / USB-C
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم