هدفون بی سیم کلومن پلاس مدل Harmony 100

  • دارای فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation)
  • مجهز به کدک صوتی AptX
  • مجهز به کدک صوتی AAC
  • مجهز به کدک صوتی aptX Low Latency
  • مجهز به درگاه USB-C
  • دارای تکنولوژی Ambient Mode
  • قابلیت خودکار پخش و توقف موسیقی
  • حذف صدای محیطی (ANC) به میزان 36 دسیبل
  • حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) توسط 4 میکروفون
  • دارای 2 میکروفون مجزا برای مکالمه
  • امکان فعال‌سازی دستیار صوتی
ادامه مطلبShow less
4,550,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 227,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

"برند کلومن پلاس زیر شاخه ای از برند کلومن است که در این برند سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند.

هدفون کلومن پلاس مدل Harmony100 محصولی خوش‌ساخت از این برند است که با کیفیت‌ صدایی بسیار شفاف و واضح تولید شده است.هدفون Harmony100 از نوع روگوشی بوده و از طریق بلوتوث ورژن 5 به گوشی تلفن همراه یا پخش‌کننده متصل می‌شود.این هدفون از درایورهای 40 میلی‌متری داینامیک بهره‌مند است. این درایورها با طراحی حساب‌شده‌ی ایرکاپ‌ها و ایرپدها، بیسی بسیار قدرتمند و کوبنده تولید می‌کنند که بدون شک به مذاق بیس‌دوست‌ها و طرفداران سبک‌هایی چون الکترونیک و هیپ‌هاپ خوش خواهد آمد.

انتقال امواج بی‌سیم از طریق نسخه‌ی 5 فناوری بلوتوث صورت می‌گیرد  و به فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) بهبودیافته‌ مجهز شده  که این قابلیت توسط دکمه‌ای مجزا برای کنترل نویز قابل استفاده است که به کاربر امکان می‌دهد به‌سادگی در بین حالت حذف نویز و بلوتوث جابه‌جا شود. و به‌لطف پشتیبانی از کدک صوتی AptX و AAC ، انتقال امواج با حداکثر کیفیت صورت می‌گیرد.در کنار این‌ها کدک AptX Low Latency را داریم که برای تماشای فیلم و بازی کردن به صورت وایرلس کاربرد دارد. اگر این تکنولوژی نباشد، تماشای فیلم‌ها و بازی از طریق بلوتوث به ناهماهنگی صدا و تصویر منجر می‌شود.

ظرفیت باتری داخلی این هدفون 600 میلی آمپر ساعت است که  با هر بار شارژ کامل که از پورت USB-C صورت می‌گیرد، در حدود 20 تا 30 ساعت دوام شارژ را امکان‌پذیر می‌نماید.  درصورت فعال‌بودن حذف نویز، حداکثر 15 ساعت و در صورت غیرفعال‌بودن آن، 25 ساعت موسیقی پخش می‌کند. نکته‌ی مهم‌تر این است که شارژ‌شدن هدفون تنها 120 دقیقه به‌طول انجامد.به علاوه شما میتوانید از یک کابل انتقال صدا (AUX)  برای اتصال استفاده کنید که در این صورت حتی با روشن بودن حالت حذف نویز فعال این هدفون قادر است تا 30 ساعت بصورت مداوم شارژدهی کند.

از جمله قابلیت های بسیار مهم این هدفون میتوان به شارژ سریع آن اشاره کرد که این قابلیت را مدیون پورت USB-C  آن هستیم.

کنترل عملکردهای هدفون نیز از طریق کنترلرهای لمسی روی ایرکاپ‌ها صورت می‌گیرد.شما به راحتی با لمس ایرکاپ ها میتوانید پخش موسیقی را کنترل کنید.

هدفون Harmoy100  یک تراشه CSR8670  را برای انتقال صدا توسط فناوری بلوتوث در بطن خود جای داده است.علاوه بر این دو تراشه AMS3435  برای حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) در این هدفون قرار دارد که به میزان  36 دسیبل (حدودا برابراست با 98 درصد) سر و صدای محیط را با فناوری ANC توسط 4 میکروفون شناسایی و لغو می کنند ، که به شما این امکان را می دهد تا بدون افزایش میزان صدا در کتابخانه ، کافه ، دفتر کار و حتی ترافیک شهر ، در موسیقی غوطه ور شوید. همچنین می توانید هنگام سفر با هواپیما  بدون پخش موسیقی، ANC را روشن کنید تا خوابی خوب و دلنشین را تجربه کنید.

هدفون هارمونی 100 با وجود 2 میکروفون مجزا برای مکالمه امکان یک مکالمه فوق العاده را برای شما فراهم میکند.همچنین امکان فعال‌سازی دستیار صوتی در این هدفون وجود دارد. 

از دیگر قابلیت های فوق العاده این هدفون میتوان به پشتیبانی از تکنولوژی Ambient Mode (برای شنیدن آنی صدای محیط اطراف) اشاره کرد. کلومن پلاس از قابلیت جدیدی تحت عنوان Ambient Mode به هدفون هارمونی 100 اضافه کرده است. قابلیت Ambient Mode را می‌توان متضاد لغو نویز (نویز کنسلینگ) به‌شمار آورد؛ بدین ترتیب Ambient Mode می‌تواند صدای محیطی که در آن حضور دارید را تقویت کند و بهتر به گوش شما برساند تا از اتفاقاتی که در محیط در حال رخ دادن هستند بدون کم کردن صدای هدفون اطلاع پیدا کنید. قابلیت Ambient Mode می‌تواند تا حد زیادی برای کسانی که در حال دوچرخه‌سواری یا دویدن در بیرون هستند کاربردی باشد.

از دیگر قابلیت های این هدفون میتوان به قابلیت خودکار پخش و توقف موسیقی اشاره کرد، زمانی که هدفون را بر روی گردن خود قرار دهید موسیقی به صورت خودکار متوقف میشود و نیازی به متوقف کدن موسیقی از دستگاه پخش کننده ندارید همچنین زمانی که شما هدفون را بر روی گوش خود قرار دهید موسیقی پخش میشود.

مشخصات کلی

جنس-
وزن کالا288.3
وزن کالا با بسته بندی797.9
ابعاد کالا_
ابعاد بسته بندی24.5*24.5*7.5

مشخصات فنی هدفون

نوع اتصالبی سیم
نوع گوشیدو گوشی
مناسب برایمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
رابطبلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث5
قابلیت حذف نویزدارد
محدوده عملکرد10 متر
امپدانس32 اهم
باتریدارد
عمر باتری600 میلی آمپر
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی هنگام روشن بودن ANC15 ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون2 ساعت
پورت شارژ کردن دستگاهType-C
اقلام همراه هدفوندفترچه راهنما - کیف نگهدارنده هدفون - کابل تایپ سی جهت شارژ دستگاه - کابل 3.5 میلی متری انتقال صوت - آداپتور هواپیما- کیف توری
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم