هدفون بی سیم کلومن پلاس مدل FlyBuds

  • بلوتوث ورژن 5
  • دارای فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation)
  • ضد آب(پاشیدن آب)
  • کاهش نویز 4 میکروفون
  • قابلیت اتصال به دستیارهای صوتی
  •  دارای گواهی IPX5
ادامه مطلبShow less
1,850,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 92,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

برند کلومن پلاس زیر شاخه ای از برند کلومن است که در این برند سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند.
شرکت کلومن پلاس نسل جدید ایربادز خود را با نام FlyBuds معرفی کرده است.کلومن پلاس می‌خواهد با ایربادز FlyBuds تمامی نیازهایی را که کاربر از یک ایربادز کاملا بدون سیم نیاز دارد، مرتفع سازد.این ایربادز‌ که دارای طراحی منحصربه‌فردیست، میزان قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می‌کند. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی طولانی مدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود حس نکنید.درون جعبه‌ی این محصول علاوه‌بر ایربادزها، محفظه‌ی شارژ، کابل شارژ بسیار کوتاه Type-C ، سه جفت سَری مختلف برای گوش‌هایی با اندازه‌های مختلف و  دو دفترچه راهنمای استفاده از محصول  به زبان انگلیسی و فارسی وجود دارد.
ظاهر ایربادز های FlyBuds، فوق العاده زیباست. یک LED بسیار کوچک روی هر کدام از ایربادزها قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی وضعیت است. زمانی‌ که ایرباد را از درون جعبه شارژ بیرون می‌آورید، به‌صورت خودکار روشن می‌شوند. لوگوی کلومن پلاس روی قسمت ساقه ای شکل هر کدام از ایربادها به‌چشم می‌خورد. این محصول ازطریق بلوتوث ۵ به دستگاه هوشمند متصل می‌شود و برای اتصال صرفا باید به بخش تنظیمات بلوتوث گجت هوشمند خود بروید و نام FlyBuds را انتخاب کنید. 
انتقال امواج بی‌سیم این ایربادز از طریق نسخه‌ی 5 فناوری بلوتوث صورت می‌گیرد  و به فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) بهبودیافته‌ مجهز شده است. ایربادزهای بی سیم FlyBuds به میزان  28 دسیبل سر و صدای محیط را با فناوری ANC شناسایی و لغو می کنند ، که به شما این امکان را می دهد تا بدون افزایش میزان صدا در کتابخانه ، کافه ، دفتر کار و حتی ترافیک شهر ، در موسیقی غوطه ور شوید. همچنین می توانید هنگام سفر با هواپیما  بدون پخش موسیقی، ANC را روشن کنید تا خوابی خوب و دلنشین را تجربه کنید.این ایربادز با 4 میکروفون (2 عدد در هر هدفون) باعث افزایش کیفیت صدا شده  و فناوری پیشرفته کاهش نویز هوشمند صدای محیط را تا 96٪ کاهش می دهد، بنابراین شما می توانید با شنیدن صدای بلند و واضح ، از یک صحبت صوتی شفاف و بدون سر و صدا لذت ببرید.
هر ایربادز دارای باتری داخلی با ظرفیت 70 میلی‌آمپر است که در مجموع ظرفیت باتری 140میلی آمپرساعت را به‌ارمغان می‌آورند این ایربادزها در حالت شارژ کامل توانایی پخش موسیقی و برقراری تماس را برای 8 تا 9 ساعت دارد.از طرف دیگر محفظه‌ی شارژ ایربادزها، دارای یک باتری 340 میلی‌آمپر ساعتی است که کاربر در صورت نیاز و نداشتن باتری، می‌تواند ایربادزهای خود را درون آن قرار دهد. با بازکردن در محفظه‌ی شارژ، محل قرارگیری ایربادها کاملا مشخص است. ایربادها به دلیل ارتفاع نسبتا بلندشان، به‌صورت افقی درون کیس شارژ قرار می‌گیرند و ازطریق اتصالاتی که در انتهای آن‌ها تعبیه شده، شارژ می‌شوند. این کیس به درگاه USB-C مجهز شده، این بدین معناست که این هدفون از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکند.با استفاده از شارژ سریع USB-C ، فقط با 10  دقیقه شارژ می توانید تا 1 ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید.مدت‌زمان شارژ کیس شارژ 1.5 ساعت و ایربادها نیز 1.5ساعت است. 
هدفون‌های حرفه‌ای مخصوص ورزش کمک زیادی به افزایش لذت از ورزش می‌کنند. این ایربادز دارای گواهی IPX5  است و  با داشتن پوشش نانو ، حتی در صورت عرق کردن پس از یک تمرین سخت ، در برابر آب مقاومت می کند ، که گزینه ای ایده آل برای تمرینات سخت و عرق آور است.FlyBuds با درنظرگرفتن طراحی مدرن و کاربردی‌ و ویژگی ضدآب و ضدتعریق، از هدفون‌های بی‌سیم برتر حال حاضر به‌شمار می‌روند که برای فعالیت‌های ورزشی نیز گزینه‌ی بسیار مطلوبی هستند. طراحی عالی هدفون از افتادن آن حتی در تحرک زیاد نیز جلوگیری می‌کند. افزون‌براین، باید به کیفیت عالی صدای خروجی این هدفون اشاره کرد
کنترل عملکردهای FlyBuds نیز از طریق کنترلرهای لمسی روی هر ایربادز صورت می‌گیرد.شما به راحتی با لمس ایربادزها میتوانید پخش موسیقی، فعال یا غیرفعال کردن قابلیت حذف نویز(ANC)، تماس ها و .... را کنترل کنید.

از دیگر قابلیت‌های FlyBuds پشتیبانی از دستیار هوشمند و سیری است.

نحوه کار با کنترل های لمسی در دفترچه راهنما موجود در بسته بندی کالا توضیح داده شده است

مشخصات کلی

جنس-
وزن کالا_
وزن کالا با بسته بندی94.5
ابعاد کالا_
ابعاد بسته بندی10.8*10*4

مشخصات فنی هندزفری

نوع اتصالبی سیم
نوع گوشیدو گوشی
مناسب برایمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
رابطبلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث5
قابلیت حذف نویزدارد
محدوده عملکرد10 متر
امپدانس32 اهم
باتریدارد
عمر باتری140 میلی آمپر
ظرفیت باتری در هر هدفون70 میلی آمپر
ظرفیت باتری در محفظه نگهدارنده هدفون340 میلی آمپر
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون1.5 ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ محفظه هدفون1.5 ساعت
پورت شارژ کردن دستگاهType-C
اقلام همراه هدفوندفترچه راهنما - کابل تایپ سی جهت شارژ دستگاه
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم