ایرپاد پرو 2 گرین مدل Green Lion Earbuds Pro 2

Green Lion Earbuds Pro 2

ادامه مطلبShow less
1,350,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 67,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

از ویژگی های هدفون گرین earbuds pro2 به موارد زیر میتوانیم اشاره کنیم :

هدفون گرین (Green) Earbuds Pro2 یک هدفون بی‌سیم از شرکت گرین‌دیو (Grindio) است که در سال 2021 معرفی شده است. برخی از ویژگی‌های این هدفون عبارتند از:

کیفیت صدا : هدفون گرین Earbuds Pro2 دارای صدای با کیفیت و واضح با قدرت بالای بیس است که برای شنیدن موسیقی، تماشای فیلم و بازی مناسب است.

لمسی و کنترل هوشمند : این هدفون دارای پنل لمسی است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از طریق آن، موسیقی را متوقف، شروع، جلو و عقب بردارید و تماس‌های خود را مدیریت کنید.

بلوتوث 5.2 : با استفاده از نسخه جدید بلوتوث، این هدفون قابلیت اتصال به دستگاه‌های بی‌سیم را فراهم می‌کند.

مقاومت در برابر آب و تعریق : هدفون گرین Earbuds Pro2 دارای استاندارد IPX7 است که به معنی مقاومت در برابر آب و تعریق است و شما را از نگرانی در مورد آسیب دیدن هدفون خود در برابر رطوبت‌های مختلف، آسیب دیدن در طول ورزش یا تمرینات، حمام کردن با هدفون و … بی‌نیاز می‌کند.

شارژ سریع : با شارژدهی هدفون گرین Earbuds Pro2 به مدت ۱۰ دقیقه، می‌توانید تا ۲ ساعت از آن استفاده کنید. همچنین با یک شارژ کامل، می‌توانید تا ۵ ساعت موسیقی گوش دهید و با جعبه شارژ خود، می‌توانید هدفون را بیش از ۲۴ ساعت شارژ کنید.

ادامه ویژگی‌های هدفون گرین Earbuds Pro2 عبارتند از:

کنترل صدای محیط : این هدفون دارای حسگرهای مجزایی است که به شما اجازه می‌دهد که در هنگام استفاده از هدفون، صدای محیط را بشنوید تا بتوانید با دنیای اطراف خود در ارتباط باشید و در مواردی مانند تماس‌های ورودی، با خودرو، پرواز یا … از این ویژگی استفاده کنید.

امکان استفاده از یک هدفون : هدفون گرین Earbuds Pro2 قابلیت استفاده از یک هدفون (Mono Mode) را دارد که به شما اجازه می‌دهد که فقط از یک گوشه هدفون استفاده کنید، اگر از این قابلیت برای استفاده در مکالمات یا شنیدن موسیقی در حالت تک گوشه نیاز دارید.

صدای استریو : این هدفون قابلیت پخش صدای استریو را دارد که باعث ایجاد تجربه‌ای واقعی‌تر از شنیدن موسیقی، تماشای فیلم و بازی می‌شود.

پشتیبانی از کنترل صدای دستی : هدفون گرین Earbuds Pro2 از کنترل صدای دستی با پشتیبانی از Siri و Google Assistant پشتیبانی می‌کند، که به شما اجازه می‌دهد که از طریق دستورات صوتی، دستگاه خود را به راحتی کنترل کنید.

دارای چندین اندازه گوشی : این هدفون با چندین سری سیلیکونی برای اندازه گوشی عرضه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا اندازه گوشی مناسب برای گوش خود را انتخاب کنید و از راحتی و بی دردسر بیشتری در طول استفاده از هدفون برخوردار شوید.

در کل، هدفون گرین Earbuds Pro2 با برخورداری از ویژگی‌های فوق العاده از جمله کنترل لمسی حساس، مقاومت در برابر آب و عرق، شارژ سریع، کنترل صدای محیط، صدای استریو، پشتیبانی از دستورات صوتی، و قابلیت استفاده از یک هدفون، برای کاربرانی که به دنبال هدفونی با کیفیت و قابلیت‌های بیشتر هستند، ایده آل است. همچنین طراحی زیبا و منحصر به فرد آن، برای استفاده در هر شرایطی و به همراه هر سبکی، مناسب است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم