قاب کیس لوژی سامسونگ Caseology Legion Case Galaxy S9 Plus

Caseology Legion Case Galaxy S9 Plus

  • نهایت مقاوت و جذب شوک در برابر ضربه و سقوط
  • دارای فوم اضافه برای جذب شوک
  • بدنه دولایه با فضای داخلی انعطاف پذیر و قسمت بیرون محکم
  • دارای درجه Mil-grade با فناوری بالشتک هوای فشرده
  • قابلیت تبدیل به استند در دو حالت افقی و عمودی
ادامه مطلبShow less
285,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با Case Case Legion Series Case for Galaxy S9plus از تلفن خود در برابر خراش ، ضربه و افتادن محافظت کنید. دارای یک ساختار سخت لایه پوسته دو لایه زرهی درجه یک نظامی و یک قاب بیرونی صاف که به اندازه کافی سخت است تا از دستگاه شما محافظت کند ، بدون اضافه کردن مقدار اضافی غیر ضروری. هسته داخلی TPU دارای قدرت جذب شوک است که با خطوط ارگونومیک صاف سازگار است و نگهداری آن را آسان می کند. الگوهای داخلی همچنین به انحراف نیروی شوک کمک می کند و به اتلاف گرما کمک می کند.

فاصله هوا در گوشه ها به محافظت از تلفن هوشمند شما در برابر آسیب کمک می کند ، ضمن ایجاد ظاهر دو رنگ جذاب به S9plus ، آرامش خاطر را ایجاد می کند.

با در نظر گرفتن فرم و عملکرد ، نسبتاً باریک برای چنین محافظتی باریک است و تمام محافظتی را که تلفن شما نیاز دارد بدون اضافه کردن مقدار اضافی فراهم می کند. بنابراین ، در حالی که همیشه محافظت می شود ، Galaxy S9 Plus شما به راحتی در جیب یا کیف قرار می گیرد. لبه های اطراف کناره ها قاب طبیعی دارند ، بنابراین می توانید از محکم نگه داشتن S9 Plus خود مطمئن باشید.

قاب لژیون از طریق فن آوری بالشتک سازی هوا دارای پیشرفته ترین ضربه در برابر ضربه است که در صورت نیاز به تلفن ، محافظت عالی و سختی را برای شما ایجاد می کند.

Case Legion Series برای Galaxy S9 Plus با طراحی شیک و زیبا ، یک محافظ جذاب برای گوشی شما فراهم می کند که مطمئناً مورد توجه خانواده ، دوستان و همکاران کار شما قرار خواهد گرفت. این به دلیل ظاهر چشمگیر بافت دوتایی است که زیبایی بیشتری به S9 Plusشما می بخشد. به عنوان یک امتیاز اضافی ، دکمه های لمسی از تلفن خود محافظت می کنند بدون اینکه در استفاده از آن خدشه ای وارد شود.

در Legion Case برای همه درگاه ها مانند اتصال شارژ و دوربین قطع وجود دارد. این همچنین بدان معنی است که می توانید تلفن را در کیس بگذارید و از همه ویژگی های آن لذت ببرید ، اطمینان حاصل کنید که همیشه محافظت می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم