کاور مکسیف دار YOUNGKIT Technology MagSafe Iphone 13Pro Max

YOUNGKIT Technology MagSafe Iphone 13Pro Max

ادامه مطلبShow less
599,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 29,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

جذب مغناطیسی قوی: سازگار با MagSafe، می توانید شارژ مغناطیسی ایمن و تمام لوازم جانبی MagSafe را تجربه کنید. فرآیند

IMD: ما در طراحی قاب گوشی موبایل IMD (دکوراسیون درون قالب) تخصص داریم. هر محصول همچنین برای دوام و احساس، تحت یک عملیات سطحی با کیفیت بالا قرار می گیرد.

فناوری ثبت شده: طراحی الگوی دو لایه، بدون محو شدن، ضد اثر انگشت، ضد خش، ضد چربی، مات صاف، لمسی سازگار با پوست، استفاده راحت تر.

طراحی قاب لنز: طراحی قاب خاص برای دوربین مورد علاقه شما بسیار مناسب است، به نظر یک ساعت شیک برای دوربین می رسد. تناسب کامل، طراحی دقیق، ارائه حفاظت همه جانبه با دوام 360 درجه از دوربین شما.

دکمه حساس: برش‌های دقیق، دکمه‌های مستقل ارتقا یافته و سوئیچ بی‌صدا کار می‌کنند و به طور موثر از ورود گرد و غبار جلوگیری می‌کنند.

در کیسه هوا: وسط چهار گوشه یک طراحی توخالی منحصر به فرد است که می تواند فشار را کاهش داده و از گوشی شما در برابر افتادن ناگهانی محافظت کند. تعادل عالی جاذبه و زیبایی از گوشی شما بدون از دست دادن طراحی و زیبایی اصلی خود محافظت می کند.

ضد خش و افتادن: این پوشش محافظ از TPU مقاوم در برابر ضربه و انعطاف پذیر تشکیل شده است، چهار گوشه با محافظ کیسه هوا، محافظت عالی در برابر سقوط را برای گوشی شما فراهم می کند. لب های برآمده محافظت بیشتری از صفحه نمایش و دوربین برای جلوگیری از خراشیدگی و لکه روی سطح ایجاد می کند.

مواد سازگار با محیط زیست: از مواد سالم و ایمن استفاده کنید و از مواد ناسالم مانند رنگ استفاده نکنید. برش های دقیق دسترسی آسان به تمام پورت ها، دکمه ها، بلندگو و دوربین را تضمین می کند.

شارژ بی سیم: طراحی سبک وزن این کیف را باریک و مناسب جیب نگه می دارد، همچنین از شارژ بی سیم بدون جدا کردن قاب پشتیبانی می کند.

شارژ بمانید: کیس های ما برای مقاومت در برابر Qi ساخته شده اند و از استاندارد جدید شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. بدون نیاز به برداشتن قاب های آیفون خود شارژ کنید، بنابراین هرگز مجبور نیستید سبک را برای عملکرد به خطر بیاندازید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم