برچسب گلس Remax Smooth Edges Glass GL-56 Iphone 8PLUS/7PLUS

Remax Smooth Edges Glass GL-56 Iphone 8PLUS/7PLUS

  • کیفیت ساخت بالا
  • ضد اثر انگشت
  • ضد چربی
ادامه مطلبShow less
105,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • سفید
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات


از ویژگی های قابل توجه Remp Glass Glass Remax GL-56 برای Iphone

به منظور محافظت از صفحه نمایش آیفون ، اکثر کاربران اغلب گلس Remax را انتخاب می کنند. در اینجا اطلاعاتی درباره گلس Remax GL-56 برای آیفون وجود دارد که بسیار مورد علاقه بازار است

طراحی کل صفحه را در بر می گیرد

Remax Tempered Glass GL-56 به سبک جدیدی طراحی شده است ، قادر به پوشاندن کل صفحه گوشی است ، در نتیجه به حداقل رساندن گرد و غبار دستگاه در شکافهای کوچک در اطراف صفحه نمایش محافظت دشوار است. متولد شد

مزیت گلس Remax GL-56 این است که با یک فناوری جدید طراحی شده است بنابراین دارای خمیدگی سه بعدی بسیار طبیعی است ، که به پوشاندن صفحه نمایش بیرونی کمک می کند تا از ورود گرد و غبار کوچک هوا به داخل دستگاه جلوگیری کند. .

بادوام

گلس Remax GL-56 کاملاً از شیشه مرغوب ساخته شده است ، بنابراین از سختی و ظرفیت تحمل بالایی برخوردار است. Remax GL-56 حتی در معرض اشیاء تیز یا برآمدگی هایی با نیروی قوی در برابر خراش و شکستگی نیز مقاوم است. علاوه بر این ، شیشه دارای یک لبه PET بسیار نرم است که می تواند بر معایب یا لبه های شکسته بسیاری از شیشه های سفت دیگر غلبه کند.

ضد رسوب

هنگام استفاده از Remax GL-56 ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد کثیف شدن و یا نداشتن اثر انگشت برای کاهش وضوح صفحه نمایش آیفون نخواهید داشت زیرا این گلس با کمک یک لایه اضافی از اولئوفوبیک پوشانده شده است تا به مبارزه با آب و خاک بپردازد. بسیار مؤثر است در صورت کثیف بودن سطح شیشه ، فقط باید آن را با پارچه نرم پاک کنید تا به عنوان جدید براق شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
برچسب گلس Remax Smooth Edges Glass GL-56 Iphone 8PLUS/7PLUS
105,000 تومان