شارژر فندکی بلکین مدل F8M935bt06

Belkin 4-Port Passenger Car Charger | F8M935bt06

ادامه مطلبShow less
189,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 9,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

تلفن‌های همراه و دستگاه‌های هوشمند جز جدانشدنی زندگی‌هایمان شده‌اند و لوازم جانبی با کیفیت که آسودگی خیال و کارآیی مناسبی به‌همراه داشته باشند لازمه این دستگاه‌ها هستند؛ برند «بلکین» (Belkin) نامی آشنا در بازار لوازم جانبی است که سال‌ها مشغول ساختن ملزومات دستگاه‌های هوشمند با بهترین کیفیت بوده و سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. یکی از دسته‌های این برند شارژرهای ماشینی هستند تا استرس پایان گرفتن شارژ گوشی هنگام سفر یا پس از یک روز طولانی برای‌مان معنایی نداشته باشد.

شارژر ماشینی بلکین مدل Road Rockstar: 4-Port Passenger Car Charger و به شماره F8M935bt06 با طراحی هوشمندانه و جذاب خود ساخته شده تا ماشین‌های پرجمعیت و سفرهای خانوادگی‌تان همراه با رضایت اکثریت همراه باشد. دو ورودی USB بر روی شارژر و دو ورودی USB که با کابلی به شارژر متصل است و نفرات حاضر در عقب ماشین را پوشش می‌دهد همراه شما می‌شوند تا چهار نفر به‌صورت هم‌زمان بتوانند دستگاه‌هایشان را شارژ کنند. هر چهار پورت شارژر از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند؛ دو ورودی ۱.۲ آمپری برای راننده و همراهش در کنار دو ورودی ۲.۴ آمپری برای مسافران صندلی عقب ماشین نوید دیدن عدد ۱۰۰ برای باتری دستگاه‌تان در سریع‌ترین زمان ممکن را می‌دهد، نشان‌گرهای LED نیز بر روی شارژر قرار دارند تا با اتمام فرآیند شارژ سبز شده و شما را آگاه کنند. طول کابل هاب شارژر برای مسافران صندلی عقب ماشین، ۱.۸ متر می‌باشد تا مزاحمتی برای کارتان ایجاد نکند.

شارژر ماشینی بلکین مدل Road Rockstar: 4-Port Passenger Car Charger و به شماره F8M935bt06 با کیفیت ساخت بالا، انتخابی مناسب برای ماشین‌های پرجمعیت است؛ خریدی که می‌تواند خانواده و دوستان‌تان را شاد و راضی کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم