پخش کننده موسیقی اسپورت سونی مدل NW-WS413

Sony NW-WS413 Walkman Digital Music Player

ادامه مطلبShow less
949,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 47,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

خرید پخش کننده موسقی سونی « NW-WS413 Sony » برای افرادی که دوست دارند در اوقات فراغت به موسیقی های مورد علاقه شان گوش دهند. پلیر سونی به عنوان یک واکمن کوچک و جمع و جور با ابعاد کامپکتی که دارد به راحتی در جیب کت و یا کوله پشتی تان جای می گیرد. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این واکمن با حافظه داخلی 4 گیگابایت تولید شده و به شما اجازه می دهد تا تعداد زیادی موسیقی و آهنگ را با فرمت بر روی آن ذخیره سازی کنید. از همه مهمتر با قابلیت ضد آب طراحی شده و به راحتی می توانید توسط آن شنا کرده و یا زیر باران قدم بزنید چراکه نه تنها ضد آب است بلکه ضد گرد و خاک و یخ زدگی طراحی شده و از این نظر می توان آن را یکی از بهترین واکمن های سونی به شمار آورد.

خوب حالا می رسیم به امکانات باتری و قابلیت شارژ؛ البته می توانید مدت زمان زیادی را به شنیدن موسیقی بپردازید اما در عوض حدود یک ساعت زمان می برد تا پلیر سونی به طور کامل شارژ شود. نوع حافظه مورد استفاده این دستگاه پخش کننده ، حافظه داخلی فلش « Internal flash memory » است. با خرید این پلیر اسپورت سونی می توانید هر زمانی که دلتان خواست به موسیقی گوش دهید و از کیفیت ایده آلی که دارد بهره مند شوید.

هنگامی که رفتن دشوار می شود، واکن NW-WS413 در هر گامی که در مسیر رسیدن به هدفتان بر می دارید با شما همراه خواهد بود. مقاومت در برابر عوامل مختلف طبیعی، آن را تبدیل به یک مربی همراه همیشگی می کند.آماده تمرین کردن در هر شرایط جوی و شرایط محیطی هستید؛ بسیار خوب، NW-WS413 همراه شما تا انتها خواهد ماند. دیگر تفاوتی نمی کند که در دریا مشغول شنا هستید یا استخر! در حال دویدن در کوه هستید یا کنار ساحل شنی! باران است یا آفتاب! واکمن NW-WS413 همیشه همراه شما خواهد بود.طراحی مهر و موم شده در برابر شن و ماسه، گرد و غبار واکمن را محافظت می کند.در آب شور دریا تا دو متر زیر آب فرو روید و از موسیقی لذت ببرید .تمام توجه خود را به ورزش متمرکز کنید. طراحی مناسب و خوبی که باعث جایگیری دقیق می شود سبب شده است در هر نوع ورزش و فعالیتی بدون نگرانی و توجه به واکمن از آن استفاده کنید. طراحی بی سیم و سبک برای راحتی پایدار در هر گام پس از گامی دیگر و هر کیلومتر پس از کیلومتری دیگر.طراحی ارگونومیک و قرارگیری بند از دورگوش و پشت سر خیال شما را از بابت جدا نشدن واکمن از گوشتنان حتی در ورزش های پر جنب و جوش آسوده می کند.با حالت صدای محیط هنوز هم می توانید درجه ای از صدای محیط را بشنوید. در نتیجه می توانید کماکان با دوستانتان صحبت کنید یا به تعلیمات مربی خود گوش فرا دهید.طراحی سبک و قابل پوشیدن بر روی سر قرارگیری بدون مشکل و راحت درون گوش و سرتان را تضمین می کند و تفاوتی نخواهد که در حال انجام چه کاری هستید، واکمن در جای خود پایدار و محکم باقی می ماند.ایرباد عادی یا ایرباد مختص شنا را در اندازه مناسب گوش خود انتخاب کنید و به واکمن متصل کنید. در نتیجه از نشت صدا و آب به درون حفره گوش جلوگیری نمایید.

مشخصات کلی
نام سازندهSony
مدلNW-WS413
قابلیت ضد آبدارد
مشخصات حافظه
ظرفیت حافظه داخلی4 گیگابایت
پورتها
پورت USBدارد
HDMIندارد
امکانات ارتباطی
بلوتوثندارد
شبکه بیسیم WiFiندارد
امکانات نرم افزاری
پخش موسیقیدارد
مشخصات باتری
شارژدهی باتری - پخش موسیقی12 ساعت پخش موسیقی/ قابلیت شارژ سریع 3 دقیقه و 1 ساعت پخش موسیقی
زمان شارژ باتری1.5 ساعت
سایر امکانات
اقلام همراه دستگاهیک عدد بند تنظیم / دفترچه راهنما / یک مجموعه هدفون داخل گوش شنا / یک عدد کابل USB / یک عدد نگه دارنده USB
امکانات دیگرعملکرد در دمای 5- تا 45 درجه فارنهایت / ضد آب (آب‌نمک) تا عمق 2 متر / مقاوم در برابر گرد و غبار و شن / حالت صدای محیط
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم