اسپيکر اپل مدل HomePod

Apple HomePod Speaker

ادامه مطلبShow less
3,850,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 192,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اپل در مراسم امسال WWDC 2017 از اولین اسپیکر هوشمند خود بنام “HomePod”رونمایی کرد که جای خالی آن در میان محصولات اپل حس می شد.


 

شرکت هایی هم چون Amazon زودتر از اپل اسپیکر های هوشمند خود را معرفی و وارد بازار نمودند اما اپل امسال وارد رقابت شد و HomePod را معرفی کرد. هوم پاد از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه خواهد شد. هوم پاد اسپیکری قدرتمند با صدایی شگفت انگیز است که قابلیت سازگاری با تمامی دستگاه های اپل و همچنین بزرگ ترین مجموعه موسیقی دنیا Apple music را دارد و امکان ارتباط با Siri را نیز دارد. هوم پاد از پردازنده قدرتمند A8 اپل بهره می برد که دارای قابلیتی بنام آگاهی لحظه‌ای می باشد که به کمک سنسورهای مختلف، دیوارها و سطوح مختلف در محیط تشخیص داده می شود و صدای اسپیکر به‌صورت خودکار، بسته به محیطی که در آن قرار دارد، تنظیم می‌شود، و همچنین دارای 1 گیگابایت حافظه رم می باشد . هوم پاد (HomePod) دارای 6 میکروفون و هفت توییتر خطی برای ارائه صدای 360 درجه می باشد که در دورتادور هوم پاد جای گرفته اند. از طریق AirPlay 2 می‌توان دو اسپیکر HomePod را به یکدیگر متصل کرد. شما می توانید با هوم پاد (HomePod) حرف بزنید و از آن سوال های مختلف بپرسید ، فرمان های مختلف به او بدهید و همچنین لوازم هوشمند منزل را با آن کنترل کنید . HomePod در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 349 دلار به بازار عرضه می شود .

صدایی بی نظیر، اکنون در خانه شما

هوم پاد متشکل از فناوری های صوتی اپل به همراه نرم افزار های قدرتمند و پیشرفته ای است که پخش موسیقی را در خانه شما به بهترین شکل انجام می دهد.

به گفته اپل اسپیکر هوشمند HomePod اسپیکری است قدرتمند با صدای واضح ، شفاف و بی نظیر که حتی در زمان پخش موسیقی امکان شنیدن صدای شما را خواهد داشت و این به این معنی است که دیگر نگران نشنیدن دستیار هوشمند Siri نخواهید بود. هوم پاد برای تأمین هوش مصنوعی خود از تراشه ی A8 اپل استفاده کرده است. پیکربندی HomePod شامل : ووفر با فرکانس بالا ، چیپ A8 ، شش میکروفون خطی و هفت بلندگوی توییتر خطی بود که دریک پوشش یکپارچه مشبک سیمی قرار گرفته است.اپل به طور کامل نحوه ی پخش موسیقی در یک اسپیکر خانگی را از نو طراحی کرده و این محصول بر مبنای الگوریتم های عادی ساخته نشده و مهندسان اپل با ترکیب فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری یک پارچه اپل، صدای واضح و بی نظیر را در سراسر خانه فراهم نموده اند .


 

بلندگوهای توییتر با صدایی خارق العاده

اپل در اسپیکر هوشمند HomePod به میزان ، کیفیت و فراگیر بودن صدا در کنار هوش مصنوعی این دستگاه تمرکز به سزایی داشته است. هوم پاد با برخورداری از هفت بلندگوی توییتر با پرتوهای بسیار باریک بهره برده تا صدای فراگیرتر و استوار ۳۶۰ درجه فراهم سازد.

High excursion woofer

اپل در اسپیکر هوشمند خود از ووفر با فرکانس بالا به همراه یک آمپیلی فایر سفارشی استفاده کرده تا پخش طیف وسیع تری از صداهای بم به گوش برسد ، نکته قابل توجه دیگر این است که دیافراگم ۲۰ میلی متری هوم پاد در هنگام پخش به وسیله ووفر و آمپیلی فایر به حرکت در خواهد آمد و به صورت پویاتری برای تولید صدایی صاف و بدون تحریف ، فرکانس های پائین را کوک میکند.

طراحی هدفمند و بسیار زیبا

اسپیکر هوشمند HomePod به منظور ارائه جلوه ای زیبا و عملکرد بی نظیر با پوشش یکپارچه سیمی طراحی شده و در دو رنگ سفید و خاکستری در دسترس قرار خواهد گرفت . طول هوم پاد تنها ۱۷.۷۸ سانتی متر است تا در هرجایی از منزل به راحتی جای گیرد.


 

تراشه A8

A8 تراشه قدرتمند و طراحی شده توسط اپل، مغز متفکری است که در پس پرده اکثر نوآوری ها و محاسبات پیچیده صوتی اسپیکر هوشمند HomePod ایفای نقش می کند. افزایش کانال های صوتی صدای مستقیم و صدای محیط ، قابلیت Beamforming که به خاطر آن میکروفون دستگاه می تواند صدای شما را به هنگام پخش موسیقی بشنود و قابلیت پیشرفته حذف اکوی صدا،همگی به گونه ای کار می کنند که شما بدون حتی لحظه ای فکر کردن به همه این قابلیت ها به صدای موسیقی گوش می دهید.

بسیار ساده و کاملاً خودکار

اسپیکر هوشمند HomePod به شکلی هوشمندانه مجهز به سیستم آنالیز محیط است. این دستگاه می‌تواند بررسی کند که در کجای خانه قرار گرفته یا به محض اضافه شدن یک هوم پاد دیگر می‌تواند آن را تشخیص دهد، تمام این اطلاعات را به صورت خودکار بررسی کرده و به آن‌ها پاسخ می‌دهد. پس تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید .

AirPlay 2زمانی که شما چندین اسپیکر HomePod به اتاق اضافه می کنید، اسپیکرها از طریق AirPlay 2 با هم ارتباط برقرار می کنند بنابراین شما می توانید موسیقی را در سراسر منزل پخش کنید. همچنین می توانید هر اسپیکر دیگری را که با AirPlay 2 سازگار می باشد کنترل کنید.


 

پاسخ گو به صدای شما

آیا می خواهید آهنگ را تغییر دهید؟ فقط کافیست از Siri درخواست کنید.این فعالیت هوشمندترین و کوتاه ترین راه ممکن برای جستجو و پخش یک آهنگ می باشد. پردازش خلاقانه سیگنال به Siri این اجازه را می دهد تا از فاصله دور صدای شما را بشنود، حتی هنگامی که موزیک با بالاترین حد ممکن صدا در حال پخش است. در همین حال لایه های چند گانه امنیتی که هویت ناشناس و رمزگذاری شامل آن می شود، از حریم شخصی شما محافظت خواهد کرد.

چند دستور پیشنهادی برای تعامل بهتر با سیری در پخش موسیقی: Hey Siri, play some hip hop... سیری، یک آهنگ هیپ هاپ پخش کن. Hey Siri, play the hans zimmer soundtrack next.... سیری، موزیک ‌هانس زیمر را بعد از این آهنگ پخش کن.


 

علاوه بر صدا به لمس شما نیز واکنش نشان می‌دهد

با لمس کردن قسمت بالایی هوم پاد می‌توانید موسیقی را متوقف، اجرا و یا میزان صدا را کم‌ و زیاد کنید. همچنین در این قسمت یک LED تعبیه شده تا زمانی که سیری را فراخوانی می‌کنید، فعال شده و شکل موج سیری در آن نمایش داده شود.


 

نهایت اقتدار در عرصه موسیقی

هوم پاد محصولی است که به منظور بهره‌گیری از بهترین سرویس موسیقی یعنی Apple Music و دسترسی به بیش دو میلیون هنرمند و حدود ۴۰ میلیون آهنگ به قدرتمندترین آلبوم موسیقی دنیا تبدیل شده است. حال با کمک Siri، به کشف موزیک‌های مورد علاقه خود بپردازید. به کمک این هوش مصنوعی می‌توانید نایاب‌ترین و ناشناخته‌ترین موزیک‌ها را جست‌وجو و با قابلیت Shared Up Next به تمام افراد خانه اجازه دهید تا به نوبت موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنند.


 

دستیار هوشمند در خانه

این دستگاه فقط در پخش موسیقی قدرتمند ظاهر نشده است بلکه می تواند به تمام سوالات روزمره شما پاسخ دهد و علاوه بر آن می تواند کنترل سایر وسایل هوشمند خانه را نیز به عهده بگیرد. هوم پاد با کمک Siri علاوه بر کنترل وسایل هوشمند می تواند پاسخگوی اغلب سوالات روزمره شما باشد. تایمر، ساعت، اندازه گیری ها، ترجمه، اخبار، ورزش، آب و هوا، ترافیک و اطلاعات عمومی همه و همه توسط این دستگاه قابل بررسی و پاسخگویی است.

تنها کاری که باید انجام دهید روشن کردن HomePod است. پس از آن از سیری بخواهید اتاق را روشن کند یا آن را خنک تر و یا گرم تر کند. تمام لوازم هوشمند خانه که با Homekit همخوانی دارد از سیستم های تهویه گرفته تا روشنایی و درب پارکینگ و … همگی توسط سیری می توانند کنترل شوند تنها کافی است که به لوازم منزلتان Home app را اضافه کنید تا دیگر فقط با فرامین صوتی کار هایتان را به انجام برسانید.

چند دستور پیشنهادی برای تعامل با سیری در کنترل خانه هوشمند:
Hey Siri, set a 5-minute timer.... سیری، تایمر پنج دقیقه‌ای تنظیم کن.
Hey Siri, turn off the lights.... سیری، چراغ‌ها را خاموش کن.
Hey Siri, Set the house to 27 degrees.... سیری، دمای خانه را روی ۲۷ درجه تنظیم کن.


ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم