پخش کننده تلویزیون اپل مدل Apple TV 4K نسل چهارم - 64 گیگابایت

Apple TV 4K 4th Generation Set-Top Box - 64GB

ادامه مطلبShow less
2,350,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 117,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

نسل چهارم Apple TV در روز نهم سپتامبر 2015 معرفی شد و در اکتبر 2015 آماده عرضه به بازار شد. بزرگ‌ترین تغییر اساسی اعمال‌شده در نسل چهارم بر اساس ادعای تیم کوک، TV App ها بوده که باعث تغییر کلی در روند کاربری اپل‌تی‌وی شد. ریموت هوشمند باقابلیت تشخیص حرکات لمسی انگشت‌ها از دیگر تغییرات اساسی اعمال‌شده در نسل جدید اپل‌تی‌وی است.

نسل جدید اپل‌تی‌وی همچنین از سیستم‌عامل جدید tvOS استفاده می‌کند که می‌تواند از طریق آن به App Store متصل شده و اپلیکیشن ها و بازی‌ها مختلف را در کنار فیلم، موسیقی و کلیپ‌ها دانلود کرد. اپل‌تی‌وی جدید در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی عرضه‌شده که می‌تواند امکان ذخیره‌سازی محتوای گوناگون از فیلم و سریال و موزیک گرفته تا اپلیکیشن ها و بازی‌های مختلف را در خود جای دهد.

در حقیقت اپل‌تی‌وی نسل چهارم قدمی بزرگ برای هوشمند سازی تلویزیون و سیستم صوتی خانه است. نسل جدید Apple TV مجهز به کنترل هوشمند لمسی است که می‌تواند علاوه بر لذت‌بخش‌تر کردن کنترل محتوای در حال پخش، امکان اجرای بازی و اپلیکیشن های مختلف را نیز ارائه کند. علاوه بر این، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن رسمی این محصول بر روی iPhone، کنترل کامل سیستم هوشمند سازی تلویزیون خود را در دست بگیرید. کنترل اپل‌تی‌وی از طریق آیفون می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را به شما ارائه دهد.

اپل‌تی‌وی نسل چهارم می‌تواند بسیاری از بازی‌های جدید و مدرن موجود شده در App Store را اجرا کند و در حقیقت به قول آنچه خود کمپانی سازنده در توصیف آن گفته، آینده صنعت تلویزیون در دستان این محصول خواهد بود. علاوه بر آن، اپل تی وی از طریق شبکه و حساب کاربری Apple ID میتواند با تمامی محصولات شما که ساخت شرکت اپل هستند هماهنگ شوند و تجربه ای فوق العاده از اکوسیستم یکپارچه اپل را عرضه کنند.

Apple TV جدید شرکت اپل را می توان بدون هر گونه بزرگ نمایی، هوشمند ترین دستگاه پخش فیلم و موزیک با قابلیت اتصال به تلویزیون دانست. این جعبه جادویی در دو نسخه 32 گیگابایت و 64 گیگابایت عرضه شده است که از پردازنده قدرتمند A8 بهره می برند. کاربران می توانند فیلم های جدید را مشاهده نموده، موزیک های برتر هفته را گوش داده و به عکس ها و برنامه های موجود در iTunes خود دسترسی داشته باشند. امکان کنترل دستگاه، بازی ها و برنامه های کاربردی، به وسیله Remote جدید و همچنین سیری (Siri) فراهم شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم