دوربین ورزشی و فیلمبرداری شیاومی YI

Xiaomi Mi Yi Sport Action Camera English

ادامه مطلبShow less
360,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 18,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربینهای ورزشی از آن دست لوازمی هستند که به تازگی نام و نشان و شهرتی فوق العاده پیدا کرده اند و با توانایی تولید تصاویری با محدوده دید گسترده یکی از لوازم پرکاربرد محسوب میشوند.دوربین فیلمبرداری ورزشی شیاومی YIیکی از دوربینهایی است که با داشتن وزن تنها ۷۲ گرم ، کارت حافظه و حسگر Exmor R CMOS توانایی خلق تصاویری با دقت ۱۶ مگاپیکسل را داراست.علاوه بر خصوصیات داخلی از جمله خروجی HDMI و USB ، میکروفن داخلی جهت فیلمبرداری FULL HD و باتری لیتیومی استفاده کردن از قاب مخصوص این دوربین خاصیت ضد آب بودن را به آن میبخشد که در یک پکیج کوچک باعث محبوبیت بالای این دوربین ها میشود.

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز زاویه دار ۱۵۵ درجه ، سرعت بالای فیلمبرداری، همگام سازی با تلفن همراه اجازه نمی دهد سنگینی و ناراحت کنندگی دوربین های مشابه را حس کنید. تصاویر بزرگ و یا ضبط انواع فیلم ها در یک لحظه از بارزترین ویژگی این دوربین است! وقتی شما در حال رفتن به یک سفر یا در حال حرکت هستید برای ثبت تصاویر نیاز به یک همراه مناسب دارید که تنها با ۷۲ گرم وزن و داشتن هرگونه وسیله جانبی اضافه بتواند شما را همراهی کند.

 شما فقط یک دکمه را فشار دهید و یک تصویر با کیفیت قابل توجه با رنگ های روشن و واضح ثبت نمایید.امکان همگام سازی دوربین با گوشی همراه شما اجازه میدهد تمام فایل بر روی گوشی هم ذخیره شوند و شما امکان ویرایش داشته باشید.

در حال حاضر، بدون نیاز به صرف زمان جهت تمرکز برای ثبت تصاویر به کمک لنزانحنادار اپتیک HD و لنز شیشه ای نوری سفارشی ساخته شده توسط تیمی از کارشناسان آمریکایی میتوانید شاهد تصاویر بزرگ از یک زاویه خاص باشید.

– کنترل از راه دور دوربین با گوشی همراه

– پشتیبانی برای عکسبرداری با استفاده از یک تک پایه

– شکستن قوانین، گرفتن عکس از لحظات روشن

– ایجاد عکس های با زاویه خاص

fotoshoot اصطلاحی است که این دوربین حق آن را ادا نموده است زیرا در هر مکان چه در بالا رفتن از کوه ، چه در دریا و چه در حال دویدن اگر سرعت بالایی داشته باشید دوربین شما میتواند در نهایت دقت تصویر مورد نظرتان را ثبت نماید و هر گوه جنبش سریعی را شکار کند.

– مگاپیکسل دوربین ضد آب به ضمن استفاده از قاب

– ۶۰ فریم در ثانیه

– قابلیت استفاده در عمق ۴۰ متری

Ambarella A7LS GPU – برای علاقه مندان به فضای باز طراحی شده است. دوربین با یک پردازنده تصویری ویژه و یک تولید کننده پیشرو مجهز شده است. انقلاب تکنولوژی پردازش تصویر با سرعت بالای عکسبرداری با طیفی وسیع ، کاهش سر و صدا و ارائه تصاویر با طیف رنگ باور نکردنی است.در زمان فیلمبرداری هم این دستگاه میتواند تمامی فیلم های ضبط شده را از طریق Wifi بین دوستان به اشتراک بگذارد.با اتصال پایه به دسته دستگاه شما میتوانید دوربین را برای بیش از یک متر از خود دور کنید و فضایی بسیار وسیع را پوشش دهید.

استفاده از مواد با دوام ABS-پلی کربنات در بدنه دستگاه باعث گردیده است تا این دوربین ضمن داشتن یک طراحی بسیار زیبا مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم