هولدر موبایل جویروم Joyroom JR-ZS198 Gravity Bracket Car Holder

  • مناسب گوشی ها و دستگاه های 4 تا 7.2 اینچی
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • نگهداشتن گوشی با بازوهای جاذبه ای
ادامه مطلبShow less
315,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 15,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هولدرها ابزاری هستند که برای تسلط بیشتر راننده بر روی گوشی همراه خود در حین رانندگی تولید شده اند و همچنین باعث کاهش خطر تصادف در حین رانندگی می شود. هولدر JR-ZS198 Guangying محصولی از کمپانی Joyroom بوده که از طریق پایه مخصوص به دریچه کولر متصل شده و مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه این محصول ترکیبی از پلاستیک + ABS و فلز بوده که علاوه بر زیبایی آن ، مقاومت این هولدر را در برابر ضربه و خط و خش بسیار بالا برده است.
این هولدر دارای دو بازو و یک پایه نگهدارنده گوشی است و زمانی که شما گوشی خود را بر روی آن قرار می دهید پایه نگهدارنده به پایین فشار داده می شود و دو بازوی دو طرف به سمت داخل هدایت می شوند و گوشی شما را به خوبی میان خود نگه می دارند؛ به این حالت از هولدر، جاذبه ای گفته می شود. این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه نیز دارد و همین امر باعث شده تا به راحتی بتوانید زاویه دید خود را با گوشی تنظیم کنید.
بر روی بازوها و پایه نگهدارنده این هولدر پدهایی نرم قرار گرفته است تا از گوشی شما در برابر خط و خش محافظت کند. در قسمت زیر این هولدر فضای خالی قرار گرفته است که شما به راحتی قادر خواهید بود کابل شارژ گوشی خود را از آن عبور داده و گوشی موبایل خود را بر روی هولدر شارژ کنید (تنها به این موضوع توجه داشته باشید که درگاه شارژ گوشی شما نیز باید در قسمت پایینی موبایل و وسط آن قرار داشته باشد.) هولدر Joyroom JR-ZS198 دارای ابعاد مطلوبی بوده و مناسب گوشی های 4 تا 7.2 اینچ است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
هولدر موبایل جویروم Joyroom JR-ZS198 Gravity Bracket Car Holder
315,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: