هولدر موبایل آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS202 Car Outlet Bracket

 Joyroom JR-ZS202 Car Outlet Bracket

ادامه مطلبShow less
299,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

استفاده از هولدر موبایل در خودرو برای کاربرانی که در طول مسیر رانندگی با گوشی همراه خود کار می‌ کنند، بسیار ضروری است. چرا که این استندها با حفظ گوشی، دست‌ کاربر را کاملا آزاد می‌گذارند. بنابراین کاربر با تسلط کافی به رانندگی می‌ پردازد و در همان حین قادر است به نمایشگر گوشی خود نگاه کند.

هولدر موبایل آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS202 Car Outlet Bracket یک هولدر مغناطیسی است که گوشی همراه را بصورت ایمن نگه داشته و کاربر با کمترین حواسپرتی میتواند بصورت ضروری با گوشی خود کار کند.

چرخش 360 درجه

برای راحتی کاربران، شرکت جویروم زانوی اتصال هولدر موبایل آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS202 Car Outlet Bracket را به گونه ای ساخته است که سری آن در زاویه های مختلف قرار گیرد. بنابراین کاربران میتوانند به راحتی گوشی همراه را در زاویه دلخواه خود تنظیم کنند تا بیشترین تسلط را حین رانندگی به گوشی همراه داشته باشند.

پایه آهنربایی جویروم JR-ZS202


پایه نمایش جویروم نسبت به نمونه‌های دیگر، طراحی بسیار ساده‌ای دارد. سطح روی این پایه نگهدارنده مگنتی که به طور مستقیم با گوشی یا سایر وسایل در ارتباط است، بسیار کوچک طراحی شده است که باعث می‌شود فضای بسیار کمی را اشغال کند.

مناسب با دریچه کولر های مختلف

هولدر موبایل آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS202 Car Outlet Bracket با گیره ای به دریچه کولر خودرو متصل میشود که قسمت داخلی آن روکش با سیلیکونی پوشانده شده است تا از لغزش آن جلوگیری کند. گیره اتصال این پایه با دریچه کولر هایی به شکل زیر سازگار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
هولدر موبایل آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS202 Car Outlet Bracket
299,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: