پک کابل چند منظوره مک دودو Mcdodo WF-1720 توان 60 وات

  • طول کابل تایپ سی 30 سانتی متر
  • دارای تبدیل های لایتنینگ (آیفونی)، USB و میکرو
  • پشتیبانی از شارژ سریع با حداکثر توان 60 وات
  • قابلیت انتقال اطلاعات
ادامه مطلبShow less
379,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 18,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پک کابل چند منظوره مک دودو مک دودو Mcdodo WF-1720 Multifunctional Storage Box for Cable Connector SIM Ejector Card Slot به همراه سوزن سیم کارت

امروزه گوشی های موبایل، تبلت ها و لپ تاپ ها دارای یکی از سه پورت شارژ لایتنینگ ، میکرو یو اس بی و تایپ سی هستند که شما برای شارژ هر کدام از این دستگاه ها که دارای پورت مخصوص به خود می باشد، باید کابل مخصوص آن را نیز با خود داشته باشید. کمپانی Mcdodo با ساخت پک کابل چند منظوره Mcdodo WF-1720 باعث شده تا شما بتوانید با به همراه داشتن این باکس امکان شارژ هر سه نوع درگاه برای شما وجود داشته باشد. این کابل دارای کانکتور های Lightning ، Type-C و Micro USB بوده و به شما این امکان را می دهد تا هر نوع گوشی را شارژ کنید.

مشخصات پک کابل چند منظوره Mcdodo WF-1720

باکس چند منظوره WF-1720 دارای 107*31*17.5 میلی متر بوده و وزنی حدود 40 گرم دارد که به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید. جنس این محصول از پلاستیک محکم ABS و PC بوده که در برابر گرما نیز مقاوم است.
داخل باکس چند منظوره WF-1720 یک کابل تایپ سی به تایپ سی با طول 30 سانتی متر، یک تبدیل لایتنینگ (آیفونی)، یک تبدیل USB، یک تبدیل میکرو (Micro USB) و یک سوزن سیم کارت وجود دارد. قابل ذکر است تبدیل ها به کانکتور تایپ سی متصل خواهند شد. شما با استفاده از این تبدیل ها و کابل می توانید تمام دستگاه های موجود را به سیستم و یا آداپتور خود متصل کرده و به انتقال اطلاعات و یا شارژ بپردازید. شما می توانید در 6 حالت از این کابل و تبدیل‌ها استفاده کنید. (عکس 12 در گالری) بعلاوه محفظه‌ای برای قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه (TF) در داخل این باکس طراحی شده که باعث می‌شود شما بتوانید سیم کارت و مموری کارت خود را داخل این باکس گذاشته و با خود حمل کنید.

شارژ سریع PD

پک کابل چند منظوره Mcdodo WF-1720 دارای قابلیت شارژ سریع PD بوده که می توانید دستگاه های خود را با سرعت بالا شارژ کنید. توان کلی این کابل 60 وات می باشد. قابل ذکر بوده برای استفاده از این توان، نیاز است دستگاه شما این توان را پشتیبانی کند (کابل تایپ سی به تایپ سی).
این کابل از فناوری های شارژ سریع SCP، AFC، OPPO، VOOC، VIVO، QC2.0، QC3.0، QC4.0 و PD پشتیبانی می کند و می توانید دستگاه‌های که از این تکنولوژی‌ها پشتیبانی می کنند، را سریع شارژ کنید.
کانکتور تایپ سی دارای توان 60 وات و PD است. کانکتور میکرو از تکنولوژی QC پشتیبانی می کند. کانکتور لایتنینگ (آیفونی) دارای شدت جریان 3 آمپر بوده و کانکتور USB از شدت جریان 5 آمپر پشتیبانی می کند. شما می توانید با همه‌ی این کانکتورها به جابجای اطلاعات بپردازید.

اقلام همراه
پک کابل چند منظوره Mcdodo WF-1720 دارای یک کابل 30 سانتی متری تایپ سی، یک تبدیل لایتنینگ، یک تبدیل میکرو یو اس بی، یک تبدیل USB و یک سوزن سیم کارت می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم