شارژر فندکی آکی مدل BT-F2 همراه FM Transmitter

Aukey BT-F2 Car Charger With FM Transmitter

ادامه مطلبShow less
505,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 25,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

یکی از محصولات جدید عرضه شده آکی به بازار لوازم جانبی موبایل، شارژر فندکی مدل BT-F2 همراه FM Transmitter است. این شارژر فندکی کوچک، مجهز به دو درگاه خروجی USB بوده و طبق ادعای برند سازنده هر دو پورت آن را می توان به صورت همزمان به دو دستگاه جداگانه متصل نمود و از آن استفاده کرد.

اگر از جنس و متریال به کار رفته در ساخت شارژر فندکی مدل BT-F2 آکی بپرسید باید عنوان کنیم که آکی این محصول را از جنس از پلاستیک ABS ساخته است، ابعادی معادل 71، 33 و 21 میلی‌متر دارد و از وزن کمی بهره می برد.

شایان ذکر است که این محصول خوش ساخت و کوچک، با فضای تعبیه شده فندک انواع خودروها سازگار بوده و به آن آسیبی نمی زند. FM Transmitter همراه این محصول نیز از ابعادی معادل 11 × 31 × 68 میلی‌متر برخوردار است.

رادیو FM

FM Transmitter ارائه شده به همراه این شارژر فندکی به شما کمک می کند تا موسیقی دلخواه خود را روی باندهای خودرو به آسانی پخش کنید و اگر نیاز به گوش دادن به رادیو داشتید از رادیو FM آن استفاده نمایید.

مجهز به میکروفون داخلی

جالب است بدانید که به لطف تعبیه شدن یک میکروفون کوچک داخل این شارژر فندکی خوش ساخت، شما می توانید مکالمه با گوشی موبایل را نیز به آسانی انجام دهید.

21 × 33 × 71میلی‌متر
5ولت
1عدد
USB 2.0
قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به طور همزمان ابعاد FM Transmitter: برابر با 11 × 31 × 68 میلی متر قابلیت پخش موسیقی با کیفیت از طریق FM Transmitter و خروجی 3.5 میلی متری آن مجهز به میکروفن برای مکالمه با گوشی موبایل دارای رادیو FM
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
شارژر فندکی آکی مدل BT-F2 همراه FM Transmitter
505,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: