شارژر همراه انرجايزر مدل UE10003 ظرفيت 10000 ميلي آمپر ساعت

Energizer UE10003 10000mAh Power Bank

ادامه مطلبShow less
118,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,900 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ا پاوربانک «انرجایزر» باتری گوشی‌ های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، تبلت و آیپد تان را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. در این محصول دو درگاه خروجی USB وجود دارد که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به طور هم‌ زمان را برای شما فراهم خواهد کرد. شدت‌جریان خروجی در یکی از این درگاه‌ ها 1.0 آمپر و در درگاه دوم آن 2.0 آمپر است. با استفاده از درگاه خروجی 1.0 آمپری در این محصول می‌توانید باتری انواع گوشی‌ های موبایل را شارژ کنید. همچنین با استفاده از درگاه 2.0 آمپری در این پاوربانک علاوه‌ بر شارژ باتری گوشی‌ موبایل، می‌توانید باتری تبلت یا آیپد تان را هم به‌ سادگی شارژ کنید.

در این مدل یک باتری لیتیوم‌ یونی با ظرفیت 10000 میلی‌ آمپر ساعت به‌ کار رفته است. روی سطح پاوربانک نشانگر های LED برای نمایش وضعیت باتری تعبیه شده است که با بررسی آن‌ ها می‌توانید شرایط باتری را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن را شارژ کنید. برای شارژ باتری پاوربانک کافی است آن را با استفاده از یک کابل USB و درگاه microUSB روی بدنه به یک دستگاه دارای درگاه USB مانند کامپیوتر، لپ‌ تاپ یا یک شارژر دیواری متصل کنید. این پاوربانک 295 گرم وزن دارد. شکل ظاهری آن شبیه به یک مستطیل طراحی شده است و 20 میلی‌ متر ضخامت دارد. طول و عرض آن به ترتیب 133 و 62 میلی‌ متر است. ولتاژ ورودی و خروجی این مدل از شارژر های همراه انرجایزر، 5.0 ولت و شدت‌ جریان ورودی آن، 1.0 آمپر است؛ بنابراین اگر به دنبال یک پاوربانک هستید که دو درگاه خروجی داشته باشد تا با استفاده از آن بتوانید باتری گجت‌ های هوشمند تان را شارژ کرده و آن را همیشه همراه داشته باشید، مدل «UE10003» از سری محصولات انرجایزر، مناسب شما خواهد بود.

شارژ تلفن همراه و شارژ و صدالبته پریزی خالی برای شارژ. این جمله یکی از دغدغه‌ های اصلی بسیاری از کاربران گجت‌ های الکترونیک دنیای مدرن امروزی است. روزگاری در گذشته وقتی تلفن‌ های همراه به‌ تازگی وارد بازار شده بودند شاید کمتر کسی نگرانی خاصی در مورد باتری این وسایل داشت زیرا هر یک از این دستگاه‌ ها قادر بودند تا مدت چند روز باتری خود را نگاه دارند. کمی بعد تر با گسترش تکنولوژی‌ های به‌کار رفته در این گجت‌ ها مانند صفحه‌ نمایش‌ های بزرگ‌ تر و قدرت پردازش و سخت‌ افزاری بیشتر باتری‌ ها خیلی زود تر تسلیم شده و شاید دیگر کمتر گجت هوشمندی بتواند بیش از یک روز باتری خود را نگاه دارد. در این شرایط کاربران مجبور هستند هر شب گوشی یا تبلت خود را شارژ کنند اما مسئله این است که برخی کاربران فراتر رفته و استفاده‌ی بیشتری داشته و درنتیجه در میان روز باتری گوشی آن‌ ها تمام می‌شود. همین مسائل باعث شد تا تولید‌ کنندگان حوضه‌ی الکترونیک به فکر شارژری همراه بیفتند و در مدتی کوتاه انواع مختلف شارژر های همراه یا همان «پاور بانک» بازار الکترونیک را پر کردند.

محصولی که در این قسمت می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم پاور بانک «UE10003» ساخت شرکت «Energizer» است. این پاور بانک با ظرفیت 10.000 میلی‌ آمپر ساعت طراحی شده که شاید بتوان گفت گوشی همراه شما را می‌تواند 3 تا 4 بار شارژ نماید. این مدل از قابلیت‌ های متنوعی برخوردار است که در ادامه به آن‌ ها خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت:

پاور بانک UE10003 در درجه‌ی اول دستگاهی بسیار مستحکم و زیباست. این دستگاه که به‌صورت مکعب مستطیل ساخته شده ابعادی برابر با 20 × 62 × 133 میلی‌متر و وزنی معادل 295 گرم دارد که درنتیجه‌ی آن می‌توانید آن را در جیب شلوار خود جا دهید مگر اینکه جیبتان کوچک باشد. بسیاری از پاور بانک‌ ها وزن سنگینی داشته و حمل‌ و نقل آن‌ها مشکل‌ ساز است اما این محصول با وزن بسیار ایدئال خود مشکلی را در این زمینه برای کاربر ایجاد نمی‌کند. بدنه‌ی این محصول از کیفیت خوبی داشته و پوشش فلزی مانند آن استحکام بسیار خوبی دارد. بر روی بدنه نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ و همچنین میزان باتری باقی‌مانده تعبیه شده است. این پاور بانک از فناوری لیتیوم-یون در ترکیب شیمیایی خود برای باتری استفاده می‌کند

Energizer UE10003 10000mAh Power Bank

خروجی دوگانه:

پاور بانک UE10003 به دو خروجی USB برای شارژ مجهز شده است و درنتیجه می‌تواند 2 دستگاه را درآن‌ واحد شارژ کند. تجهیز پاور بانک به دو خروجی مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود زیرا در نتیجه‌ی آن می‌توانید سرعت شارژ دستگاه‌ هایتان را بالا برده و یا حتی یکی از پورت‌ ها را برای شارژ گوشی دوستتان مورد استفاده قرار دهید. یکی از این خروجی‌ ها دارای شدت‌ جریان 1 آمپر و دیگری دارای شدت‌ جریان 2 آمپر است.

Energizer UE10003 10000mAh Power Bank

سیستم محافظ:

بنا به گفته‌ی شرکت سازنده این پاور بانک مجهز به سیستم‌ هایی است که دستگاه‌ های متصل برای شارژ مانند تلفن‌ های همراه هوشمند و تبلت‌ ها را در برابر مواردی مانند شارژ بیش‌ از حد محافظت می‌کند. بدین معنا که با پر شدن ظرفیت باتری، پاور بانک فرآیند شارژ را متوقف کرده و جریان قطع می‌شود. همچنین این دستگاه در برابر تغییر ولتاژ و جریان مقاوم است و همواره جریانی ثابت را در خروجی‌ های خود ارائه می‌دهد. از سوی دیگر دستگاه در برابر تولید دمای بیش‌ از حد در دستگاه متصل به شارژ و اتصال کوتاه مقاوم است

نتیجه‌ گیری:

اگر به دنبال پاور بانکی با ظرفیت بالا هستید که درزمینه‌ی شارژ از استاندارد های لازم برخوردار باشد تا بتوانید با خیال راحت گجت‌ های گران‌ قیمت خود را با آن شارژ کنید می‌توانید پاور بانک UE10003 را در نظر داشته باشید. این پاور بانک از کیفیت ساخت خبی برخوردار است و شرکت سازنده‌ی آن از اسم‌ و رسم معروفی بهره می‌برد. خروجی 2 گانه‌ی این محصول امکان شارژ دو دستگاه را درآن‌ واحد برای کاربر فراهم می‌کند و با استفاده از نمایشگر LED می‌توانید از میزان باتری باقی‌ مانده در دستگاه و همچنین فرآیند شارژ باخبر شوید.

Energizer UE10003 10000mAh Power Bank

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم