اسپیکر بلوتوثی Hoco BS6

HOCO BS6 Wireless Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
309,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 15,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

یکی از محبوب ترین محصولات دیجیتالی حال حاضر بازار ، اسپیکر های قابل حمل ( Portable ) می باشند . این دسته از اسپیکر ها بدلیل قابل حمل بودن ، قیمت مناسب و صدای قدرتمندی که دارند مورد توجه واقع شده اند . هوکو نیز یکی از معروف ترین و فعال ترین برند در این حوزه می باشد . در ادامه به بررسی اسپیکر بلوتوثی hoco BS6 خواهیم پرداخت .

 

 

اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی Hoco مدل BS6 - 6

 

 

هوکو BS6 از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده است که از مقاومت خوبی نیز برخوردار است. این اسپیکر از صدایی شفاف، رسا و با کیفیت برخوردار بوده و حتی در فضا های شلوغ نیز می تواند صدای پخش شده را به گوش شما برساند . قابل حمل بوده و به اندازه کافی کوچک است و  بر روی کف دست جای می گیرد . همچنین در کیف نیز خیلی آسان و راحت قرار می گیرد .

 

 

 این اسپیکر مجهز به بلوتوث نسخه ۲٫۱ بوده و به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به صورت بی سیم بر روی موسیقی پخش شده از Hoco BS6 کنترل کاملی داشته باشید. بلوتوث نسخه ۲٫۱ شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما سرعت آن در انتقال اطلاعات قابل قبول بوده و تا حدودی راضی کننده می باشد.همچنین اگر به هر دلیلی علاقه ای به ارتباط بی سیم ندارید، می توانید از درگاه AUX این اسپیکر استفاده کرده و یک ارتباط با سیم و بدون کوچکترین تاخیری را تجربه نمایید. با استفاده از این درگاه می توانید انواع لوازم دیجیتالی مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و حتی mp3 Player ها را به اسپیکر متصل نمایید.

 

 

 اسپیکر Hoco BS6 همچنین مجهز به شیار کارت حافظه نیز می باشد که به کمک آن می توانید آهنگ های موجود بر روی کارت حافظه خود ( تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت ) را به صورت مستقیم از اسپیکر پخش نمایید. این محصول مجهز به یک باتری قدرتمند ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد حدود ۳ ساعت طول می کشد تا به صورت کامل شارژ شود و پس از آن می تواند تا ۵ ساعت مکالمه و پخش موسیقی را تضمین نماید . در حالت آماده باش نیز تا ۷۰ ساعت شارژ باتری نگه می دارد .

 

 

این اسپیکر مجهز به میکروفون اختصاصی نیز می باشد که به کمک آن می توانید یک مکالمه دلچسب و دوست داشتنی را بدون نیاز به گوشی هوشمند یا تبلت خود تجربه نمایید .

 

 

 

اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی Hoco BS6

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم