قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Crystal Case For Samsung Galaxy Note 8

کاور محافظ ژله ای مخصوص گلکسی نوت 8 مارک اسپیگن مدل لیکوئید کریستال، liquid crystal محافظی ساده و بدون رنگ است که نرمی و انعطاف پذیری بالایی داشته و براحتی بر روی Galaxy Note 8 نصب می گردد.

ادامه مطلبShow less
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Crystal Case For Samsung Galaxy Note 8

در بین محافظ ها، محافظ های شفاف و بدون رنگ در واقع نوع ویژه ای محافظ ها هستند که علاوه بر محافظت از گوشی ظواهر و زیبایی آن را نیز در خود پنهان نکرده و نیاز کاربران از پنهان نشدن زیبایی های گوشی در پشت قاب را برآورده خواهند ساخت. تقریبا تمامی شرکت های سازنده در دسته بندی های خود محافظ های شفاف را نیز قرار داده آنها را برای کاربران عرضه کرده اند. شرکت اسپیگن نیز از رقبا عقب نمانده و طیف گسترده ای از محافظ های شفاف و بدون رنگ را روانه بازار کرده است.
محافظ Liquid Crystal یکی از انواع محافظ های شفاف تولیدی شرکت اسپیگن است که وزن و حجم کمی داشته و از TPU انعطاف پذیر ساخته شده است. حجم و وزن کم محافظ باعث شده تا زمانی که از آن بر روی گوشی خود استفاده می کنید تغییر محسوسی در وزن و حجم گوشیتان ایجاد نشود و در نتیجه احساس ناخوشایندی از در دست گرفتن گوشی خود نداشته باشید.

ابعاد این محافظ متناسب با پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 ساخته شده و بخاطر نرمی و انعطاف پذیر که دارد براحتی بر روی آن نصب می گردد.پس از نصب محافظ بر روی گلکسی نوت 8 تمامی قسمت های آن از قاب پشتی تا کناره ها و گوشه های پوشانده می شود، اما از آنجا در طول استفاده از گوشی کلید های آن نیز مستعد اثر خط و خش هستند، کلید ها نیز فرو گذار نشده و با روکشی نرم و نازک پوشانده می شوند. بدین ترتیب از دوتا دور گوشی و کلید های گوشی در برابر خط و خش محافظت خواهد شد.Liquid Crystal به دلیل نرمی و انعطاف پذیری که دارد تا حدودی در برابر ضربه نیز مقاوم بوده و ضربات وارده را به خود جذب خواهد کرد.

اما در پایان و بعنوان نکته آخر باید بگوییم در طول استفاده از محافظ بر روی گوشی خود هرگز نگران محدودیت و مشکل در دسترسی به پورت های آن نباشید چرا که تمامی محل مربوط به پورت ها در آن به خوبی و با اندازه مناسب برش خورده و استفاده از آنها براحتی انجام پذیر خواهد بود.

ویژگی های محصول :

- ساخته شده از TPU

- سبک و مقاوم

- نرم و انعطاف پذیر

- شفاف و بدون رنگ

- پوشش دهی دور تا دور گوشی و کلید های آن

- عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت های گوشی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم